    From: "Monfeo" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zagraniczny mBank - konto dla Polaka
    Date: Tue, 22 Oct 2002 09:28:54 GMT

    witam

    troche przycichlo, ale temat nadal aktualny
    realia:
    - polskie obywatelstwo, bez zielonej karty, wizy itp
    - nie mam poki co zadnych numerow w stylu SSN (ale odpowiednik mozna
    zalatwic)
    - jestem pelnoletni
    - mieszkam w Polsce

    potrzebuje konta do realizowania mikroplatnosci z eBay-a w obie strony (tzn.
    ja place przez PayPal lub cos w tym stylu i ja przyjmuje platnosci)

    gdzie zalozyc konto:
    - male oplaty miesieczne
    - nie wymagane saldo
    - przelewy wewnatrz danego kraju za darmo
    - dostep przez interent
    - nie trzeba byc rezydentem
    - najlepiej Niemcy, USA, Anglia

    podzielcie sie prosze swoimi informacjami...

    Monfeo

    ps.
    a moze inaczej da sie realizowac te platnosci w obie strony, online przy
    uzyciu karty, bezposrednio konta itd
    (wazne ze bedzie rozna waluta), moze PayPal juz dla Polaka TYSZ ?
    rozwiazanie w stylu WU Money Transfer za jedyne $15 przy przesylaniu $5
    mozna sobie darowac ;).