  • 1. Data: 2004-04-23 07:41:22
    Temat: Bankomaty BZWBK a Multibank
    Od: "Łukasz Białek" <lukasz.bialek@USUN_TOgazeta.pl>

    Witam,

    Jetem uzytkownikiem MultiKonta Jestem w Multibanku do wczoraj mogłem, z
    bankomatów BZWBK wybierać dowolną kwotę. Wczoraj poszedłem i bankomat
    "wypluł" mi komunikat, że wypłacan kwota musi być wielokrotnością 50 zł :(((
    Czy to przypadek czy przykra reguła od wczoraj?

    Łukasz Białek

  • 2. Data: 2004-04-23 07:57:57
    Temat: Re: Bankomaty BZWBK a Multibank
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Fri, 23 Apr 2004 09:41:22 +0200, na pl.biznes.banki, Łukasz Białek
    napisał(a):

> [...]
    > "wypluł" mi komunikat, że wypłacan kwota musi być wielokrotnością 50 zł :(((
    > Czy to przypadek czy przykra reguła od wczoraj?

    A moze po prostu zabraklo nizszych nominalow???
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 3. Data: 2004-04-23 08:49:34
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-04-23 09:41, Użytkownik Łukasz Białek napisał:

    > "wypluł" mi komunikat, że wypłacan kwota musi być wielokrotnością 50 zł :(((
    > Czy to przypadek czy przykra reguła od wczoraj?

    Uzywam ichnich bankomatow z ramienia LUKAS...
    Niektore bankomaty (I to nie zawsze) tak reaguja ...
    To samo z wyplata ponizej 50 PLN ... Czasem dadza , a czasem odmowia
    wydania 10 PLN ... Zazwyczaj daja...

    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 4. Data: 2004-04-23 09:09:08
    Od: "bielen2k [Ełk]" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    :(((
    | Czy to przypadek czy przykra reguła od wczoraj?

    wczoraj wypłacałem z BZWBK 40zł i nie było problemu :)

    bielen2k

  • 5. Data: 2004-04-23 09:32:59
    Od: "Łukasz Białek" <lukasz.bialek@USUN_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "bielen2k [Ełk]" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > :(((
    >

    > wczoraj wypłacałem z BZWBK 40zł i nie było problemu :)

    Jaką kartę posiadasz? Jaki bank?

    Łukasz Białek

  • 6. Data: 2004-04-23 09:47:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > "wypluł" mi komunikat, że wypłacan kwota musi być wielokrotnością 50 zł :(((
    > Czy to przypadek czy przykra reguła od wczoraj?

    To kwestia osobnicza bankomatu. Jakie banknoty mu zaladuja, takie ma
    (tak w duzym skrocie).

    Bartol

  • 7. Data: 2004-04-23 10:18:32
    Od: "bielen2k [Ełk]" <b...@p...onet.pl>

    | Jaką kartę posiadasz? Jaki bank?

    moze troche OT bo karta do eKonta z mBanku a bankomat w Ełku

    bielen2k

  • 8. Data: 2004-04-23 10:26:52
    Od: "Łukasz Białek" <lukasz.bialek@USUN_TOgazeta.pl>

    > moze troche OT bo karta do eKonta z mBanku a bankomat w Ełku

    Sądzę, że wcale nie OT. Dzięki za informację.

    Łukasz Białek

  • 9. Data: 2004-04-23 13:09:53
    Od: w...@o...pl

    Nie jest to zadna regula - tak dzialaja wszystkie bankomaty gdy skoncza im sie
    banknoty o nizszych nominalach lub pozostala ilosc banknotow jest
    niewystarczajaca (np. chcesz wyplacic 40 zl, a w bankomacie zostaly 2 banknoty
    10 zl). Mozliwa wiec jest tez sytuacja, ze bankomat napisze komunikat, ze kwota
    nie jest wielokrotnoscia 100 zl gdy bedzie to jedyny nominal jakis pozostal w
    maszynie.

  • 10. Data: 2004-04-23 13:21:31
    Od: "Łukasz Białek" <lukasz.bialek@USUN_TOgazeta.pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kwota
    > nie jest wielokrotnoscia 100 zl gdy bedzie to jedyny nominal jakis

    Ok, dzięki.
    Myślałem o tym, że to może zmiany idące w kierunku odcięcia klientów Multi i
    m Banku od innych kwot aniżeli wielokrotność 50 zł w bankomatach BZWBK tak
    jak ma to miejsce w Euronecie.

    Łukasz Białek