  • 1. Data: 2003-05-05 11:58:28
    Temat: wypożyczenie samochodu a karta kredytowa -ubezpieczenie
    Od: "LOKI" <sexbaUSUŃTO@wp.pl>

    WitaM!
    Które karty kredytowe pokrywaja ubezpieczenie wynajmu samochodu tak by nie
    trzeba było korzystać z dodatkowego ubezpieczenia przy wynajmie?
    LOKI

  • 2. Data: 2003-05-06 10:18:06
    Od: "LOKI" <sexbaUSUŃTO@wp.pl>

    Użytkownik "LOKI" <sexbaUSUŃTO@wp.pl> napisał w wiadomości
    > WitaM!
    > Które karty kredytowe pokrywaja ubezpieczenie wynajmu samochodu tak by nie
    > trzeba było korzystać z dodatkowego ubezpieczenia przy wynajmie?
    > LOKI

    Nikt nie korzysta z was z wynajmu samochodu???

  • 3. Data: 2003-05-06 12:09:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "LOKI" <sexbaUSUŃTO@wp.pl> napisał

    > Które karty kredytowe pokrywaja ubezpieczenie wynajmu samochodu tak by nie
    > trzeba było korzystać z dodatkowego ubezpieczenia przy wynajmie?

    Diners

  • 4. Data: 2003-05-07 09:42:21
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Witek> Diners

    Ba, na Dinersa to patrzą bardzo łakomie ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2003-05-07 10:06:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał:

    > Ba, na Dinersa to patrzą bardzo łakomie ;-)

    Hehe, to prawda ;-) Poza tym nie znam innych kart z takim ubezpieczeniem (KK
    citi gold ?, KK multi gold ? - w koncu ubezpieczyciel ten sam).

  • 6. Data: 2003-05-07 19:10:43
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Witek> Hehe, to prawda ;-) Poza tym nie znam innych kart z takim
    Witek> ubezpieczeniem (KK citi gold ?, KK multi gold ? - w koncu
    Witek> ubezpieczyciel ten sam).

    Złośliwiec. ;-)

    Myślę że chodzi raczej o to że jak ktoś powie karta to w myśli visa,
    ew. sobie je wystopniuje w platynę. Żeby dostać dc trzeba było trochę
    pokombinować. A może po prostu tak te wypożyczalnie nauczono?

    --

    Wojtek, niedawno częsty klient Hertza ;-)

  • 7. Data: 2003-05-07 20:38:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał:

    > Złośliwiec. ;-)

    He he ;-))))

    > Myślę że chodzi raczej o to że jak ktoś powie karta to w myśli visa,
    > ew. sobie je wystopniuje w platynę. Żeby dostać dc trzeba było trochę
    > pokombinować. A może po prostu tak te wypożyczalnie nauczono?

    Ano właśnie...

    > Wojtek, niedawno częsty klient Hertza ;-)

    ;-)