  • 11. Data: 2008-09-14 07:53:14
    Temat: Re: wypłata gotówki KK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja uważam, że takie rzeczy należy bezwzględnie reklamować.

    masz rację, ale nie uprzedzajmy faktów - jak te 10 gr pojawi się na
    zestawieniu to zadzwonię i poproszę o wyjaśnienie ;-)

    czasem fajnie posłuchać jak pracownik się zastanawia dlaczego
    opłata/prowizja/odsetki się naliczyły skoro nie powinny...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-09-14 07:55:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja kiedys za skorzystanie z kredytu odnawialnego na kilka godzin
    > (omylkowo) musialem zaplacic iles tam groszy odsetek.
    >

    > --
    > Mithos

    kiedys wnioskowalem o kk w Multi i do tego musialem skorzystac z kredytu w
    KO, wiec poprosilem o kredyt w minimalnej wysokosci (1.000 zł), czesto
    wyplacalem kase w ciężar tego kredytu, ale zawsze tego samego dnia
    uzupelnialem konto i nigdy odsetek nie bylo

    po roku jak mi powiedzieli, ze za przedluzenie umowy kredytu mam zaplacic 40
    zl to podziekowalem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-09-14 08:08:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

> [...]
    > uzupelnialem konto i nigdy odsetek nie bylo
    >
    > po roku jak mi powiedzieli, ze za przedluzenie umowy kredytu mam zaplacic 40

    Niezle to sobie wykalkulowali :))))

  • 14. Data: 2008-09-14 11:57:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-14, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Niezle to sobie wykalkulowali :))))

    Chyba w każdym banku za wyjątkiem PKO BP jest prowizja roczna
    za kredyt odnawialny. Zazwyczaj w okolicy 1% (i jakaś tam kwota
    minimalna, rzędu 20-40 zł). Jeszcze nie widziałem zwolnienia
    z takich opłat (tak jak w kk).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2008-09-14 15:39:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > po roku jak mi powiedzieli, ze za przedluzenie umowy kredytu mam zaplacic 40
    > zl to podziekowalem

    Ja dostalem kredyt odnawialny gratis na pierwszy rok. Tydzien temu tez
    wypowiedzialem jego umowe, bo zaplacic mialem ZTCP jeszcze wiecej :)

    Oczywiscie Multi jak to Multi zamiast zostawic kredyt za darmo na
    kolekny rok (a moze cos sie zarobi?) to umowe przyjal i nic nie powiedzial.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-09-14 17:13:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    >
    > Chyba w każdym banku za wyjątkiem PKO BP jest prowizja roczna
    > za kredyt odnawialny. Zazwyczaj w okolicy 1% (i jakaś tam kwota

    Masz racje.
    Minimalna oplata 40 zl.
    Zapomnailem o takiej mozliwosci bo ostatnio poruszalem sie w KO gdzie
    minimalna oplata zaczynala sie od 20 lub 25 zl.

    > Jeszcze nie widziałem zwolnienia
    > z takich opłat (tak jak w kk).

    W mBanku jest ciekawie - masz minimalna oplate 25 zl za przyznanie (przy
    promocjach zwalniaja) a przedluzenia sa juz 1% od faktycznie przyznanego
    limitu. Szkoda, ze nie przyznali mi 500zl o ktore wnioskowalem.

  • 17. Data: 2008-09-15 07:13:12
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > za kredyt odnawialny. Zazwyczaj w okolicy 1% (i jakaś tam kwota
    > minimalna, rzędu 20-40 zł). Jeszcze nie widziałem zwolnienia

    tak, limit w KO kosztuje = prowizja, ale ustalenie kwoty min. na 40 zł (1%
    od 4000) to chyba przesada, ta usługa już tam ma i tego nie przeskoczymy
    (czasem są jakieś promocje, ale za kolejny rok trzeba "płacić i płakać")

    generalnie podobało mi się to, że nie musiałem trzymać na KO żadnych
    pieniędzy, jak coś przypadkiem wypłaciłem to uzupełniałem konto i odsetek
    nie było...ciekawy ficzer, ale nie był dla mnie warty 40 zł

    czy w innych bankach również tak jest, że jak skorzysta się z kredytu w KO i
    spłaci w tym samym dniu to nie ma odsetek? macie jakieś doświadczenia?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2008-09-15 07:15:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > Oczywiscie Multi jak to Multi zamiast zostawic kredyt za darmo na kolekny
    > rok (a moze cos sie zarobi?) to umowe przyjal i nic nie powiedzial.

    no tak, zero ochoty na zatrzymanie klienta..."chce pan zrezygnować to ok" -
    probowalem negocjowac jakies (chociaz czesciowe) zwolnienie z oplaty, ale po
    drugiej stronie sluchawki "beton" - 1% min. 40 zł i ani grosza mniej...jak
    nie to nie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2008-09-15 07:17:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-14, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Oczywiscie Multi jak to Multi zamiast zostawic kredyt za darmo na
    > kolekny rok (a moze cos sie zarobi?) to umowe przyjal i nic nie powiedzial.

    A który bank zwalnia z opłaty za kredyt odnawialny?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2008-09-15 07:20:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Wrz, 09:13, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > czy w innych bankach również tak jest, że jak skorzysta się z kredytu w KO i
    > spłaci w tym samym dniu to nie ma odsetek? macie jakieś doświadczenia?

    W Nordei nie naliczaja.

    Ciekawy KO (ale uruchamianie i przedluzanie kosztuje, chociaz chyba
    jest teraz promocja na darmowe uruchumienie) ma Citibank.
    Do 7-u dni korzystania w skali miesiaca (moze byc np. 2+3+2 dni) nie
    naliczaja odsetek. Jak dluzej - to wedlug zasad jak na KK - wstecznie
    w tym miesiacu wszystkie zdebetowania beda naliczone. Moze buc
    przydatne, jak ktos ma u nich KK i ustawi splate z konta, przy
    nieregularnie wplywajacych zarobkach.