  • 41. Data: 2008-09-15 20:24:16
    Temat: Re: wypłata gotówki KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > Ja planuje uderzac do Citi pod koniec roku z zaswiadczeniem o zarobkach,
    > poniewaz w grudniu/styczniu planuje miec chwilowe zwiekszenie dochodu
    > (pewnie o jakies 300-500%) i jesli wtedy z takim zaswiadczeniem nic nie
    > zdzialam tzn. ze nie ma szansy nic u nich zalatwic :)

    Mam karty bezplatne jeszcze na dwa lata. Duzo czasu, duzo na rynku moze
    sie zmienic - zobacze co dalej z limitami w przyszlym roku i gdy bedzie
    konczyc sie waznosc. Najwyzej przestane kupowac i bede puszczal tylko
    przelewy jak nie zostawia miejsca na zakupy.

  • 42. Data: 2008-09-15 20:25:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Duzo krajow tak dociaza obcokrajowcow?

    pierwszy raz tak mi się trafiło...ale zaskoczenia nie bylo = wszystko
    wyjasnione

    wypłaciłem kasę debetowką z Multi i kurs był gorszy niż kantorowy w Polsce,
    generalnie gdyby ktoś się wybierał np. promem to najtańsze korony (DKK)
    można kupić w kantorze przed przeprawą promową, generalnie wygląda to tak (w
    uproszczeniu):

    100 DKK wypłacone z bankomatu w Danii ok. 46,50 zł (nie placilem prowizji za
    wyplate)
    kupione w kantorze w Poznaniu 45,25 zł
    kantor przy przeprawie 44,80 zł
    kurs w sklepie na promie ok. 45 zł (mozna wydac dunskie monety a reszte
    zaplacic w zlotowkach)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 43. Data: 2008-09-15 20:27:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Dokladnie. Iles tam % od jakiejs tam kwoty, ale nie wiecej niz 100 PLN
    > (nie pamietam dokladnie jak to bylo). I tyle wlasnie dostalem zwrotu na
    > rachunek karty. Coprawda nie obylo sie bez reklamacji ale mimo wszystko
    > sie udalo i nawet dostalem telefon z przeprosinami od 2 osob - jeden jakis
    > pracownik standardowy, a drugi jakis wazniejszy :)

    takie jakies tam % dają jak się płaci debetówką i końcówka trafia na konto
    oszczędnościowe - mam to aktywne, ale debetowa citi nie place

    10% z ww. kwoty dostaje sie od banku w formie grantu ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 44. Data: 2008-09-16 06:58:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-15, RobertS <b...@p...pl> wrote:

    > takie jakies tam % dają jak się płaci debetówką i końcówka trafia na konto
    > oszczędnościowe - mam to aktywne, ale debetowa citi nie place

    To BZWBK tak ma. Citi ma taki "ficzer", że "zaokrągla" do pełnej kwoty i
    resztę z tego zaokrąglenia przerzuca na konto oszczędnościowe.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2008-09-16 08:14:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > To BZWBK tak ma. Citi ma taki "ficzer", że "zaokrągla" do pełnej kwoty i
    > resztę z tego zaokrąglenia przerzuca na konto oszczędnościowe.

    tak właśnie napisałem, jak w citi zapłacisz 9,95zł debetowka to 5gr trafi na
    konto oszczednosciowe (obciazenie na 10zl), 10% od tego co w ciagu roku
    trafi na konto - klient otrzyma od banku w prezencie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS