  • 1. Data: 2012-09-06 13:58:50
    Temat: wykręcanie, dla wtajemniczonych
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    tzw. "czynsz":

    OPERACJA KARTĄ MASTERCARD 557503XXXXXX5335 TRANSAKCJA BEZGOTOWKOWA ZABKA 3

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 2. Data: 2012-09-06 14:51:41
    Temat: Re: wykręcanie, dla wtajemniczonych
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 6 września 2012 13:58:32 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
    > tzw. "czynsz":
    >

    > OPERACJA KARTĄ MASTERCARD 557503XXXXXX5335 TRANSAKCJA BEZGOTOWKOWA ZABKA 3

    Ja preferuję sklepy Freshmarket - też żabki a niższe prowizje.
    PS w sierpniu wlałem 2k PLN na CITI i potrzymałem chwilę na ichnim KO. Naliczyli
    odsetki premiowe za płatności debetówką >500 PLN. "Drobne rachunki" rulez!

  • 3. Data: 2012-09-06 15:29:41
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-09-06 14:51, eisenberg pisze:
    > Ja preferuję sklepy Freshmarket - też żabki a niższe prowizje.
    > PS w sierpniu wlałem 2k PLN na CITI i potrzymałem chwilę na ichnim KO. Naliczyli
    odsetki premiowe za płatności debetówką >500 PLN. "Drobne rachunki" rulez!

    FM nie zadziałał mi na szarytkowym zwrocie...

    --
    radar

  • 4. Data: 2012-09-06 15:52:19
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 6 września 2012 15:30:06 UTC+2 użytkownik radar napisał:

    > FM nie zadziałał mi na szarytkowym zwrocie...

    Nie miał prawa. Inny kod MCC jest przy zakupach, inny przy płatnościach za rachunki.
    Dlatego do tych ostatnich nie używa się szarytki, tylko Maestro Mille. Akurat mam i
    1% MB dostałem

  • 5. Data: 2012-09-06 16:01:50
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-06 15:52, eisenberg pisze:

    > Nie miał prawa. Inny kod MCC jest przy zakupach, inny przy płatnościach za
    rachunki. Dlatego do tych ostatnich nie używa się szarytki, tylko Maestro Mille.
    Akurat mam i 1% MB dostałem

    ... a w Żabce? Bo już chciałem lecieć do Żabki i przelać sobie z
    szarytki 5stów na inne konto...

    Czy w Mille widać MCC? bo coś nie mogę dojrzeć...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 6. Data: 2012-09-06 16:35:57
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 6 września 2012 16:01:32 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

    rachunki. Dlatego do tych ostatnich nie używa się szarytki, tylko Maestro Mille.
    Akurat mam i 1% MB dostałem

    > ... a w Żabce? Bo już chciałem lecieć do Żabki i przelać sobie z
    >
    > szarytki 5stów na inne konto...

    Żabka i FM to to samo.

    > Czy w Mille widać MCC? bo coś nie mogę dojrzeć...

    Nie widać w Mille, za to widać w Citi, Przynajmniej to co zobaczyłem w szczegółach
    transakcji na ichnim wyciągu uznałem za kod MCC. Zwykły zakup ma kod 5411 - "Sklepy
    spożywcze, Supermarkety" - http://kodymcc.pl/kody-mcc-zakres-5xxx/. Natomiast zapłata
    rachunku to kod 4900 "Narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne" -
    http://kodymcc.pl/kody-mcc-zakres-4xxx/. Tu mi się coś nie zgadza, dlatego napisałem,
    że nie jestem pewien, czy to kod MCC.
    PS Gwoli prawdy i sprawiedliwości - to nie ja jestem taki "mądry". Informację, żeby
    nie płacić szarytką rachunków w Żabce (FM) otrzymałem na priva od jednego z
    grupowiczów, który sprawdził to organoleptycznie.

  • 7. Data: 2012-09-06 18:15:49
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Wrz, 13:58, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:
    > tzw. "czynsz":
    >
    > OPERACJA KARTĄ MASTERCARD 557503XXXXXX5335 TRANSAKCJA BEZGOTOWKOWA ZABKA 3

    A ktos wie, czy KK Polbanku tez mozna w ten sposob potraktowac? W
    sensie, zeby rozliczono to jako tranzakcje bezgotowkowa?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2012-09-06 18:19:40
    Od: disnej <d...@g...com>

    > A ktos wie, czy KK Polbanku tez mozna w ten sposob potraktowac? W
    >
    > sensie, zeby rozliczono to jako tranzakcje bezgotowkowa?

    działa, i jest 1% zwrotu (KK GOLD)

  • 9. Data: 2012-09-07 00:28:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "disnej" b...@g...co

    > sensie, zeby rozliczono to jako tranzakcje bezgotowkowa?

    : działa, i jest 1% zwrotu (KK GOLD)

    Opanujcie się siostry, bo Mille obrazi się na Was!!!
    Jeśli już musicie, bierzcie ten 1%, ale nie emocjonujcie
    się tym. IMO Polbank (; powinien ;) dawać nie 1%, ale co
    najmniej 5%. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'