  • 1. Data: 2005-06-27 21:27:31
    Temat: wolnyzawod
    Od: " t" <t...@W...gazeta.pl>

    Wykonuje wolny zawod, wiec nei moge przedstawic zadnych zaswiadczen o
    wysokosci zarobkow, bo jest bardzo rozna. W ktorym banku nie bede mial
    klopotow z zalozeniem konta i dostaniem kart platniczych (visa, mastercard)?
    pozdrawiam,
    T.

  • 2. Data: 2005-06-27 21:35:20
    Temat: Re: wolnyzawod
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas t pamiętnej daty 05-06-27 23:27:

> [...]
    >klopotow z zalozeniem konta i dostaniem kart platniczych (visa, mastercard)?

    Przypuszczam, że konto założyć możesz w większości banków, płaską kartę
    też powinieneś dostać bez problemów. Jeśli chodzi o kredytową, to choćby
    Citi, przynajmniej do niedawna stosowali bardzo liberalne podejście
    wobec przedstawicieli wolnych zawodów.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 3. Data: 2005-06-27 21:37:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    t wrote:
> [...]
    > klopotow z zalozeniem konta i dostaniem kart platniczych (visa, mastercard)?

    konto założysz w każdym
    kartę debetową dostaniesz do konta w każdym
    kredytowej nie dostaniesz, ale też do niczego ci nie jest potrzebna

  • 4. Data: 2005-06-27 21:55:42
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 27 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to witek posłał(a) w świat wiadomość

    > kredytowej nie dostaniesz, ale też do niczego ci nie jest potrzebna

    Dostanie w Lukasie. Visę Maksimę.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 5. Data: 2005-06-27 22:17:01
    Od: "pentagraal" <p...@p...fm>

    witam

    Na www.netbanki.strefa.pl
    masz największe banki internetowe online. Możesz przejżeć ofertę i odrazu
    wypełnić wniosek o konto.
    W większości bankow masz taką możliwość.
    pozdrawiam
    neila

  • 6. Data: 2005-06-28 07:10:19
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2005 16:37:51 -0500, witek napisał(a):

    > kredytowej nie dostaniesz, ale też do niczego ci nie jest potrzebna

    w mBanku po 6 miesiacach sami mi zaproponowali KK na podstawie sredniej z
    wplywow na konto. bez zadnych papierkow

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 7. Data: 2005-06-28 07:45:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 27 Jun 2005 16:37:51 -0500, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >konto założysz w każdym
    >kartę debetową dostaniesz do konta w każdym
    >kredytowej nie dostaniesz, ale też do niczego ci nie jest potrzebna

    Kredytową dostanie np. w mBanku ale po pół roku (jak bedzie historia
    konta).
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 8. Data: 2005-06-28 16:05:32
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Dostanie w Lukasie. Visę Maksimę.

    Jesteś tego pewien na 100%. Bo ja mam tam konto i bytałem się czy dostane, a
    babka po wstukaniu moich danych i dochodow do kompa to powiedziala ze nie bo
    nie bralem u nich zadnych kredytow,

    Marcin_P.

  • 9. Data: 2005-06-28 19:13:29
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 28 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Marcin_P. posłał(a) w świat wiadomość

    > Jesteś tego pewien na 100%. Bo ja mam tam konto i bytałem się czy dostane, a
    > babka po wstukaniu moich danych i dochodow do kompa to powiedziala ze nie bo
    > nie bralem u nich zadnych kredytow,

    Jesteś w wieku poborowym? Czy inny czort?
    W Lukasie już dwa razy mi proponowano Maksimę.
    Dziś byłem w Śląskim i za samą historie rachunku oszczędnościowego (raczej
    mizerna, ale długa) chciano mnie uraczyć Visą Classic.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 10. Data: 2005-06-28 19:39:21
    Od: "Tomek K." <a...@w...pl>

    Dnia 27-06-2005 o 23:27:31 t <t...@w...gazeta.pl> napisał: