  • 1. Data: 2005-06-27 15:06:29
    Temat: jakie Banki mają BEZPROWIZYJNE wypłaty z bankomatu BZWBK
    Od: a...@o...pl

    które banki oferują bezprowizyjną wypłate z bankomatow BZWBK?

    wiem o BZWBK, mBank, Lukas, (chyba) Multi,
    jakie jeszcze?

    mam taki bankomat blisko domu i ta okoliczność determinuje gdzie założę konto

  • 2. Data: 2005-06-27 16:12:20
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    a...@o...pl wrote:

    > które banki oferują bezprowizyjną wypłate z bankomatow BZWBK?
    >
    > wiem o BZWBK, mBank, Lukas, (chyba) Multi,
    > jakie jeszcze?

    fortis bank

  • 3. Data: 2005-06-27 16:46:49
    Od: "LUBA" <l...@o...com>

    > fortis bank

    VW. najlepszy do wypłat.

  • 4. Data: 2005-06-27 20:32:22
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > VW. najlepszy do wypłat.

    VW jest owszem dobry, ale do wypłat powyżej 400 zł, które są darmowe z
    każdego ATMu (czyli bankomatu). Poniżej 400 zł jest prowizja, ale nie
    pamiętam jaka.

  • 5. Data: 2005-06-27 21:00:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Paweł Nyczaj napisał:
    > VW jest owszem dobry, ale do wypłat powyżej 400 zł, które są darmowe z
    > każdego ATMu (czyli bankomatu). Poniżej 400 zł jest prowizja, ale nie
    > pamiętam jaka.

    1.5 złotego - hint http://www.vwbankdirect.pl/KontoEDirect.html

    K.

  • 6. Data: 2005-06-28 07:32:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 27 Jun 2005 17:06:29 +0200, a...@o...pl napisał(a):

    > które banki oferują bezprowizyjną wypłate z bankomatow BZWBK?
    >
    > wiem o BZWBK, mBank, Lukas, (chyba) Multi,
    > jakie jeszcze?

    Nordea.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i
    durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
    ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r

  • 7. Data: 2005-06-28 09:14:31
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    BOŚ, Getin Bank

  • 8. Data: 2005-06-28 09:19:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    LUBA napisał(a):

    > VW. najlepszy do wypłat.

    Masz rację. Do czego innego się nie nadaje. :-)

  • 9. Data: 2005-06-28 15:12:22
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 28 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Wojciech Nawara posłał(a) w świat wiadomość

    > Masz rację. Do czego innego się nie nadaje. :-)

    Prócz przelewów i wysoko oprocentowanego RORu.

    Któryś z banków ma wyższe oprocentowanie RORów?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 10. Data: 2005-06-28 15:17:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Prócz przelewów

    ...wpisywanych do formatki, w której widać z cztery cyfry...

    > i wysoko oprocentowanego RORu.

    ...i płatnego tokena (chyba, że wprowadzą ofertę promocyjną do
    regularnego cennika)

    > Któryś z banków ma wyższe oprocentowanie RORów?

    Do oszczędności preferuję eMax plus. A ponadto rozdzielenie oszczędności
    od 'RORu' uważam za wskazane.