  • 1. Data: 2016-06-21 17:27:49
    Temat: Kłódeczka
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Była tu niedawno dyskusja, w której między innymi pojawił się temat, czy da
    się załatwić kłódeczkę dla podrobionej strony bankowej.
    Wychodzi na to, że zostało to w praktyce zweryfikowane:
    http://technowinki.onet.pl/biznes-i-finanse/zlosliwe
    -oprogramowanie-skuteczenie-podszywa-sie-pod-strony-
    bankow/c5wk3t
    P.G.

  • 2. Data: 2016-06-21 17:33:34
    Temat: Re: Kłódeczka
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

> [...]
    > http://technowinki.onet.pl/biznes-i-finanse/zlosliwe
    -oprogramowanie-skuteczenie-podszywa-sie-pod-strony-

    Ale dla mnie ta relacja jest deczko podejrzana.
    Jeśli dobrze rouzmiem, to trzeba najpierw wpuścić "coś" co nam
    przekieruje jakieś "proxy", a po 2. mieć jednak CA które podpisze
    sfałszowaną stronę. Nic z tego nie jest nowe.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Oh, get ahold of yourself. Nobody's proposing that we parse English.

  • 3. Data: 2016-06-21 22:52:44
    Od: W <w...@w...pl>

    Kamil Jońca wystukał, co następuje:

> [...]
    > przekieruje jakieś "proxy", a po 2. mieć jednak CA które podpisze
    > sfałszowaną stronę. Nic z tego nie jest nowe.

    Z tego co czytałem, to po prostu jakieś malware - a to w sumie równie dobrze
    mogłoby samo malować zieloną kłódkę na stronie podszywającej się pod bank
    więc jak ktoś ma dziurę w systemie to

  • 4. Data: 2016-06-21 22:54:33
    Od: W <w...@w...pl>

> [...]

    Z tego co czytałem, to po prostu jakieś malware - a to w sumie równie
    dobrze mogłoby samo malować zieloną kłódkę na stronie podszywającej się
    pod bank więc jak ktoś ma dziurę w systemie to nawet najbardziej
    wyrafinowane zabezpieczenia nie pomogą...