  • 1. Data: 2005-12-05 20:32:28
    Temat: wirus w BZWBK?
    Od: "Synek" <h...@T...pl>

    Witam po raz pierwszy grupowiczow

    Chcialem dzis wieczorem wybrac pieniazki alez jakie bylo moje zdziwienie jak
    na ekranie bankomatu zobaczylem pulpit Win NT i jakies pootwierane okienka
    (m.in. dr Watsona ;-). Sprawdzilem jeszcze w jednym bankomacie BZWBK i to
    samo (jestem z Wrocka).
    Ktos mial podobnie?

    I jeszcze pytanko do "wtajemniczonych"
    Ktore banki maja wlase centrum autoryzacji i rozliczen dla kart (np. mBANK
    korzysta z BZWBK)?

    Pozdrawiam
    Synek

  • 2. Data: 2005-12-05 21:55:50
    Temat: Re: wirus w BZWBK?
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Synek" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I jeszcze pytanko do "wtajemniczonych"
    > Ktore banki maja wlase centrum autoryzacji i rozliczen dla kart (np. mBANK

    Wiele ma. Jednak akurat mBank ma własne.