  • 11. Data: 2002-07-15 05:19:53
    Temat: Re: w ktorych bankach kasa dostepna w bankomacie natychmiast po wplacie na konto?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Kredyt Bank

    To chyba od niedawna, bo jeszcze w kwietniu po 48 godzinach od wpłaty nie
    widziałem prawidlowego salda w bankomacie (a już był wdrożony ich nowy system
    bankowy).

    Piotrek

  • 12. Data: 2002-07-15 06:24:17
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > aha, a jak jest w Millenium? jeden mój kumpel mówi, że tam jest kasa w
    > bankomacie od razu. ktoś może to potwierdzić?

    Potwierdzam - jest od razu. O ile nie maja akurat awarii ;-)
    Od razu jest tez w Fortisie.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 13. Data: 2002-07-15 08:14:11
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Dawid Lorenz" <e...@m...org> wrote in message

    [....]

    W Millenium na przyklad.

  • 14. Data: 2002-07-15 10:44:28
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Kredyt Bank

    buchaaaachaaaa

    akurat :) dobry zart

    pozdr
    radek

  • 15. Data: 2002-07-15 10:44:53
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    ING BSK

    pozdr
    radek

  • 16. Data: 2002-07-15 16:00:43
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    To prawda. Awarii ci u nich dostatek.
    Jacek

  • 17. Data: 2002-07-17 11:21:20
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dawid Lorenz <e...@m...org> wrote:
> [...]
    > firmowego w Inteligo jako zapasowe konto osobiste. rozważam obecnie
    > otwarcie konta osobistego w innym banku. najbardziej irytujący dla
    > mnie w PEKAO SA jest fakt, że w bankomacie kasę ze swojego konta mogę
    > podjąć dopiero 24h po faktycznym wpływie gotówki na konto (jeśli
    > wcześniej, to tylko w okienku, po odczekaniu w mega-kolejce, jaka
    > zwykle bywa w I oddziale PEKAO w Zielonej Górze :/). niestety ten
    > "feature" kompletnie mnie wyprowadził z równowagi, gdy niedawno byłem
    > w krytycznej sytuacji i od tego właśnie momentu myślę o zmianie banku.

    Oddziały które pracują na nowym systemie informatycvznym juz nie maja
    tej przypadłości.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 18. Data: 2002-07-19 11:36:21
    Od: "Andrzej Jasinski" <a...@p...onet.pl>

    A ktore to sa oddzialy? W Szczecinie chyba takiego brak...
    Andrzej.

  • 19. Data: 2002-07-19 11:52:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Andrzej Jasinski <a...@p...onet.pl> wrote:
    > A ktore to sa oddzialy? W Szczecinie chyba takiego brak...
    Powoli sie rozprzestrzeniają - maja w końcu byc wszystkie...

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 20. Data: 2002-07-23 18:46:41
    Od: Maciek Pasternacki <j...@h...org.pl>

    Dawid Lorenz <e...@m...org> writes:

    > otwarcie konta osobistego w innym banku. najbardziej irytujący dla
    > mnie w PEKAO SA jest fakt, że w bankomacie kasę ze swojego konta mogę
    > podjąć dopiero 24h po faktycznym wpływie gotówki na konto (jeśli

    Hm... ja zauważyłem odwrotny ficzer. Nie wiem (nie eksperymentowałem
    zbytnio), czy tyczy się to też własnych bankomatów, ale fakt dokonania
    wypłaty z obcego bankomatu lub płatności kartą dochodzi do banku po
    *kilku* dniach. W związku z czym mogę te same ostatnie 50zł na koncie
    wypłacić dwukrotnie (sprawdzone empirycznie, uratowało mi to raz
    życie, a przynajmniej pozwoliło dojechać do domu i jeść cokolwiek na
    dwa dni przed przelewem). Możliwe, że przy odrobinie fantazji i
    więcej razy. Teraz dwa pytania: czy tak jest tylko w PekaoSA i czy za
    zrobienie czegoś takiego, świadomie bądź nie (jak by nie patrzeć, ich
    własny bankomat dał mi tę kasę) coś mi grozi oprócz naliczenia jakichś
    dziwnych (jak bardzo dziwnych?) procentów?

    Pozdrawiam,
    --Washington Irving

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { ...bo gdy szlakiem ku północy podążają hufce cudne,