  • 1. Data: 2002-01-05 10:23:06
    Temat: EC/MC Shell
    Od: "pioter" <b...@t...onet.pl>

    Czy posiadanie Eurokonta WWW i wplywy np. 3000zl miesiecznie (z mego innego
    rachunku, a wiec brak jakichs udokumentowanych dochodow) wystarcza do
    wydania tejze karty?

    pozdro

    p.

  • 2. Data: 2002-01-05 13:27:37
    Temat: Re: EC/MC Shell
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Wg najnowszych oficjalnych danych z góry (dyrektor oddziału ds. klienta
    detalicznego) potrzebujesz zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach.
    Im chyba nie zależy na wydawaniu tych kart, skoro głównym kryterium nie jest
    historia konta :-)
    Ale co się dziwić bankowi który ma za duzo klientów.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-05 13:32:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Mame mam lekarza - daja jej jakos taniej..
    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.amra.pl ;)

  • 4. Data: 2002-01-05 14:35:21
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Taniej- zgadza się.
    I pewnie nie wymagają zaświadczeń...
    Z jednej strony stoją na straży pieniędzy (legalność zarobków), a z drugiej
    im to nie przeszkadza :-((
    No cóż jak komu wygodniej...
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-05 18:56:27
    Od: "pioter" <b...@t...onet.pl>

    "pioter" <b...@t...onet.pl> wrote in message
    > Czy posiadanie Eurokonta WWW i wplywy np. 3000zl miesiecznie (z mego
    innego
    > rachunku, a wiec brak jakichs udokumentowanych dochodow) wystarcza do
    > wydania tejze karty?

    no to dzieki Bogu, oszczedze (6+2,4)*12+95 rocznie

    p.