  • Data: 2013-05-07 01:36:57
    Temat: uwaga na karty prepaid bre banku
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taką sytuację: po doladowaniu karty kwota ok 200 zl i dokonaniu
    kilku transakcji (wszystkie juz sa zaksięgowane) saldo jakie
    pozostało na karcie jest mniejsze o 40 zl niz wynikaloby to z sumy
    obciazen. Po telefonie na ich infolinie do kart prepaid, opisie
    problemu, 15 min. oczekiwaniu na "konsultacje" pan w infolinii
    stwierdzil ze nic nie jest w stanie pomoc (!) i ze problem powinienem
    zgłosić do wydawcy karty (!!), bakajac coś przy tym o visie (??),
    lekko się zirytowalem i wyraziłem się lekko niepochlebnie o nim, bo
    dzwonię przeciez do infolinii banku, która wydaje te karty, więc
    komu jeszcze mam to zgłaszać?? W końcu stwierdził ze musze się
    osobiście udac do placówki bre banku aby złożyć pisemna reklamację.
    Kilka spostrzeżeń po kontakcie z infolinią:
    - brak umiejętnosci liczenia w zakresie 0-100
    - wciskają kit, ze transakcje zblizeniowe sa offline co w przypadku
    ich kart jest nieprawdą
    - nie robi na nich wyrażenia fakt, ze prosta arytmetyka podaje inny
    wynik salda niż "system". Gdyby arymetyką byłoby wykonanie sumowania
    2+2 a "system" wyświetlał by wynik 5 uparcie będą twierdzić ze
    "system" ma rację. Ba nawet jak sami policzą to wychodzi im 6 ale to
    nie ważne, bo prawidłowy wynik i tak jest 5.
    - w trakcie rozmowy odnioslem wrażenie, ze osoba na infolinii daje do
    zrozumienia "jak jest i co z tego, ze źle? To Twój problem".
    Żeby było ciekawiej, to doładowanie nie było przy zerowym saldzie,
    także brakuje więcej ale nie ma jak tego udowodnic, bo (strasznie
    dretwy) system trans. do kart nie wyświetla salda po każdej operacji
    (tylko koncowe) więc mogę jedynie na podstawie historii opierac się
    na ostatnim doladowaniu.

    --
    Marek