  • 1. Data: 2005-01-27 23:01:59
    Temat: ustanowienie hipoteki - PKO BP
    Od: "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl>

    Jak wygląda psrawa ustanowienia hipoteki na mieszkaniu i na garazu?
    (otrzymalem wlasnie wezwania do uiszczenia opałt w wysokosci prawie 1000
    pln). Kredyt 178 500 - rozbity na garaz i mieszkanie. Czy czesc opłat
    ponosi bank czy nie - jestem zaskoczony kolejnymi opłatami ...

    Dzieki za kazda odpowiedz

  • 2. Data: 2005-01-27 23:14:19
    Temat: Re: ustanowienie hipoteki - PKO BP
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    JB wrote:

    > (otrzymalem wlasnie wezwania do uiszczenia opałt w wysokosci prawie 1000
    > pln). Kredyt 178 500 - rozbity na garaz i mieszkanie. Czy czesc opłat
    > ponosi bank czy nie - jestem zaskoczony kolejnymi opłatami ...

    ja miałem mniejszy kredyt i większą opłatę (ok. 120 tys./ ok. 2,4 tys.)
    a co do ponoszenia opłat przez bank - zastanów się! - przecież musiałbyś
    zapłacić to gdzieś indziej

    trainer

  • 3. Data: 2005-01-28 10:22:52
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pln). Kredyt 178 500 - rozbity na garaz i mieszkanie. Czy czesc opłat
    > ponosi bank czy nie - jestem zaskoczony kolejnymi opłatami ...

    GE zwraca ta oplate, PKO BP na pewno nie
    no musisz zaplacic :(
    przy kupnie mieszkania niestety trzeba miec kilka, kilkanascie tysiakow
    luznych , na oplaty

    --
    Hesia
    [WRO-tka]

  • 4. Data: 2005-01-28 18:06:16
    Od: "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl>

    a czy ustanowienie hipoteki naz zakup mieszkania (cel mieszkaniowy) nie jest
    zwolniony z opłat sądowych ?? przepraszam jezeli pytanei jest tendencyjne,
    ale jesteem osoba "nie z branzy " :)