  • 1. Data: 2005-06-02 08:53:33
    Temat: tylko 2,9% prowizji??
    Od: "BC" <b...@o...pl>

    w sieci pojawiły się ostatnio informację, że w AllPay każdy sprzedający na
    dowolnej akucji może płacić tylko 2,9% prowizji za przyjęcie kasy od
    kupującego.

    Ktoś z tego korzystał już?

    BC

  • 2. Data: 2005-06-02 10:16:01
    Temat: Re: tylko 2,9% prowizji??
    Od: net <n...@n...pl>

    BC wrote:

    > w sieci pojawiły się ostatnio informację, że w AllPay każdy sprzedający na
    > dowolnej akucji może płacić tylko 2,9% prowizji za przyjęcie kasy od
> [...]
    Ja mam PayU oni też biorą 2,9% + 30 gr za transakcję + integracja z
    systemem aukyjnym allegro ale na razie nie stosuję integracji. Jedyna
    zaleta jak się wydaje z tej utraty prowizji to jest to że kupujący nie zna
    twojego numeru konta bankowego no i możesz przyjmować płatności kartą
    płatniczą również od gości zagranicznych. Jak dla mnie to tylko
    przyjmowanie kart jest warte tej prowizji.

  • 3. Data: 2005-06-02 12:00:08
    Od: maHo <m...@p...net>

    net wrote:
    [ciach]

> [...]
    > zna twojego numeru konta bankowego no i możesz przyjmować płatności
    > kartą płatniczą również od gości zagranicznych.

    To w PayU można przyjmować płatności kartą kredytową od klientów
    zagranicznych?. ZTCP jakiś czas temu nie można było. Zmieniło się coś
    ostatnio?

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-06-02 13:54:32
    Od: net <n...@n...pl>

    No jest taka informacja na stronie PayU
    ===========
    Konto dla osób spoza Polski oraz osób posługujących się zagranicznymi
    kartami płatniczymi/kredytowymi

  • 5. Data: 2005-06-02 19:31:20
    Od: maHo <m...@p...net>

    net wrote:
    > No jest taka informacja na stronie PayU
    > ===========
    > Konto dla osób spoza Polski oraz osób posługujących się zagranicznymi
    > kartami płatniczymi/kredytowymi

    tak, ale:
    " Konto to umożliwia takim osobom dokonywanie i odbieranie płatności w
    ramach systemu PayU. Są jednak dwa ograniczenia:

    * Od nowozarejestrowanych wymagamy przesłania kopii dokumentów
    potwierdzających dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym. Kopie
    prosimy przesyłać na numer faks: +48 61 860 27 01 lub e-mailem na adres:
    p...@p...pl
    Dopiero po tej dodatkowej weryfikacji przyznajemy status
    Użytkownika i związany z nim limit płatności kartą kredytową."

    Czy komukolwiek chce się wysyłać takie rzeczy żeby dokonać zakupu na
    twojej stronie?.

    pozdrav

    maHo

  • 6. Data: 2005-06-03 18:28:15
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    maHo wrote:

    > tak, ale:
    > " Konto to umożliwia takim osobom dokonywanie i odbieranie płatno?ci w
    > ramach systemu PayU. S? jednak dwa ograniczenia:
    >
    > * Od nowozarejestrowanych wymagamy przesłania kopii dokumentów
    > potwierdzaj?cych dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym.
    > Kopie prosimy przesyłać na numer faks: +48 61 860 27 01 lub e-mailem
    > na adres: p...@p...pl
    > Dopiero po tej dodatkowej weryfikacji przyznajemy status
    > Użytkownika i zwi?zany z nim limit płatno?ci kart? kredytow?."
    >
    > Czy komukolwiek chce się wysyłać takie rzeczy żeby dokonać zakupu na
> [...]

    Obywatel Niemiec chciał mi zapłacić wypukłą Visą Deutsche Banku i Payu
    kombinowało, kombinowało aż w końcu transakcję odrzuciło. W Allpay nie było
    żadnego problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek