  • 1. Data: 2002-07-20 09:27:52
    Temat: transfer pieniedzy POL==>>USA polecam sposob
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    witam
    jestem wlasnie po zrobieniu platnosci przez serwis www.bidpay.com -
    najlepsze jest to, ze nie trzeba robic aukcji na ebay ani w innych serwisach
    aukcyjnych.
    pieniadze przychodza jako 'money order' - czyli czek z western union.

    wykonalem dwie transakcje - jedna na kwote 45$ - oplata za wyslanie 5$
    (czyli obciazenie karty VC 50$ po zlodziejskim kursie 4.22 :)
    druga na kwote 400$ - oplata 14$
    pieniadze byly w rekach odbierajacego 3 dni po zleceniu transakcji.

    minus: mozna przelewac kwote max 700$

    Adam

    Adam. GG#402495

    "kazdy kilogram obywatela z wyzszym wyksztalceniem
    szczegolnym dobrem narodu..."

  • 2. Data: 2002-07-20 10:19:10
    Temat: Re: transfer pieniedzy POL==>>USA polecam sposob
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@p...onet.pl (Adam) wrote in <ahbb60$2l40$1@arrakis.solutions.net.pl>:

> [...]
    >aukcyjnych.
    >pieniadze przychodza jako 'money order' - czyli czek z western union.

    /ciach.../

    Tez korzystalem i tez polecam. Ale gdy korzystalem z tego 2 tygodnie
    temu to wymogiem bylo wpisanie numeru aukcji i opisu przedmiotu, a
    regulamin uslugi okreslal wyraznie ze moze to byc jedynie zaplata za
    przedmioty wylicytowane np. na eBay'u.

    Czy cos sie zmienilo czy chodzilo Ci o to, ze "Polak potrafi" ?

    W.

  • 3. Data: 2002-07-20 11:07:10
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > przedmioty wylicytowane np. na eBay'u.
    >
    > Czy cos sie zmienilo czy chodzilo Ci o to, ze "Polak potrafi" ?

    to znaczy jest tam wsrod roznych aukcji i sklepow (ebay, amazon.com itd itp)
    wpisane tez "Others..." - i ja wpisalem 'allegro.pl' i jakis numer pierwszy
    lepszy z brzegu, do tego tytul przelewu po polsku :) - bez problemow doszlo.

    Adam

  • 4. Data: 2002-07-22 15:05:31
    Od: ChillZ <n...@n...pl>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > itp) wpisane tez "Others..." - i ja wpisalem 'allegro.pl' i jakis numer
    > pierwszy lepszy z brzegu, do tego tytul przelewu po polsku :) - bez

    hmm super. jezeli to by dzialalo to naprawde wielkie dzieki za info.
    wysylales kase do USA czy do innego kraju?

    --
    chillz maupa nostalgia.pl
    Wizard is about to die! Wizard needs food badly!