  • Data: 2014-02-17 11:19:02
    Temat: toyota, idiota...
    Od: eSJot <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej,

    Nie wiem czy tylko ja tak mam, w toyocie. W innych bankach tego nie
    zauważyłem. Transakcje kartą (przeważnie weekendowe), nie są przeważnie
    widoczne w systemie, a tu nagle w poniedziałek, ale częściej we wtorek
    bach, bach, bach... i z konta znika kaska ;)
    Normalnie notatki muszę robić, gdzie i co kupuję... ale co dziwne, nie
    we wszystkich sklepach, firmach gdzie płacę kartą, tak się dzieje, ale
    jeśli płacę zbliżeniowo to zawsze...

    Czy ktoś też tak ma z toyota bank ?

    pozdrawiam
    SJ