  • 11. Data: 2002-04-05 05:41:33
    Temat: Re: Ktoś sie spotkał z taką praktyką - pilne
    Od: "Maciej J. Pyka" <m...@k...ch.pwr.wroc.pl>

    "nowac" <g...@p...onet.pl> napisal(a) w swej madrosci:

    > a z tym jak długo będę latał po wszystkich urzedasach - w ciągu dnia
    > to załatwie? (tzn ze jak ide z wnioskiem o wpis to od ręki dostanę to
    > zaświadczenie?)

    We Wroclawiu na wpis do ksiegi wieczystej czeka sie 2 do 3 lat. Czasem
    mozna przyspieszyc, ale to i tak sa miesiace. Nie pamietam dokladnie ile
    sie czeka na wpis kredytu na hipoteke, ale to nie jest juz takie istotne.
    Ja zdazylem wydac caly kredyt zanim przyszlo potwierdzenie o wpisie na
    hipoteke... ;-)
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 12. Data: 2002-04-05 08:22:51
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

    > Jeśli przyjdziesz z papierami do banku, to masz prowizję 0,5% i wizyta na
    > budowie za
    > 370zł zamiast 2,5 w PKO za udzielenie + chyba 800zł za wizytę.

    nie siej poplochu ;), w pkobp wizyta 100-150 (zalezy czy w granicach miasta czy
    nie), pierwsza i ostatnia za darmo.

    w.

  • 13. Data: 2002-04-05 08:24:40
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

    > a z tym jak długo będę latał po wszystkich urzedasach - w ciągu dnia to
    > załatwie? (tzn ze jak ide z wnioskiem o wpis to od ręki dostanę to
    > zaświadczenie?)

    tak, wystarczy ze pani przyjmujaca wniosek przybije ci pieczatke "przyjeto" na
    twojej kopii. oczywiscie rozpatrzenie wniosku potrwa dluuuzej, zalezy gdzie masz
    sad. ja czekalem tylko miesiac. :)

    w.

  • 14. Data: 2002-04-05 09:56:46
    Od: "Michał Kiełpiński" <k...@d...pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>
    napisał w wiadomości news:a8jj4n$1kr5$1@news2.ipartners.pl...
    > nie siej poplochu ;), w pkobp wizyta 100-150 (zalezy czy w granicach
    miasta czy
    > nie), pierwsza i ostatnia za darmo.

    Za darmo to jeszcze nic nie widziałem (;-)).
    Tak, kolejne wizyty stwierdzające stan przed następną transzą 40-110zł
    , a ocena inwestycji pod hipotekę 300zł.
    W przypadku, gdy na hipotekę idzie nieruchomość kredytowana, wizyta
    wliczona jest w prowizję np.: 2%. w Millenium prowizja jest teraz 0,5% i
    wizyta 370zł,
    u mnie 1,5% to 1725zł, więc jestem trochę do przodu.
    Nie licząc różnic CHF (PKO- 7,2% , Millenium 3,82%).
    MK

  • 15. Data: 2002-04-05 10:53:29
    Temat: a u mnie teraz na zywo
    Od: "nowac" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    "przyjeto" na
    > twojej kopii. oczywiscie rozpatrzenie wniosku potrwa dluuuzej, zalezy
    własnie przed chwilą rozmawialem z 'Jolka' z banku i stwierdza usilnie ze
    "- Po wpisie do ksiegi wieczystej, nie czekajac na uprawomocnienie z chwila
    samego wpisu"
    a co to znaczy wlasciwie?
    na pytanie w ile to inni zalatwiaja to mowi
    "- No od 3 dni - 2 tygodni"
    i tu zgupiałem.....

  • 16. Data: 2002-04-05 14:03:51
    Temat: Re: a u mnie teraz na zywo
    Od: "Michał Kiełpiński" <k...@d...pl>

    Użytkownik "nowac" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > własnie przed chwilą rozmawialem z 'Jolka' z banku i stwierdza usilnie ze
    > "- Po wpisie do ksiegi wieczystej, nie czekajac na uprawomocnienie z
> [...]
    Wpis to jedno, potem czekasz chyba 2 tygodnie na uprawomocnienie wpisu.
    Dopiero wtedy wpis jest wpisem w sensie prawnym (;-)).

    > na pytanie w ile to inni zalatwiaja to mowi
    > "- No od 3 dni - 2 tygodni"
    > i tu zgupiałem.....

    W moim regionie wpis do hipoteki trwa tydzień, odpis z księgi miesiąc (;-)).
    MK

  • 17. Data: 2002-04-05 15:11:37
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

> [...]
    > samego wpisu"
    > a co to znaczy wlasciwie?
    > na pytanie w ile to inni zalatwiaja to mowi

    alby ty niedokladnie powtarzasz albo ona nie ma pojecia o czym mowi. jesli to
    pierwsze odpada - porozmawiaj w banku z bardziej kompetentna osoba.

    w.

  • 18. Data: 2002-04-08 07:00:08
    Od: "CEzar" <c...@s...com.pl>

    [..]
    > W moim regionie wpis do hipoteki trwa tydzień, odpis z księgi miesiąc
    (;-)).
    > MK
    Jestem lepszy: wpis na jutro, odpis (jak przyjde rano) to też :)
    Współczuję Wam
    CEzar

  • 19. Data: 2002-04-08 07:45:48
    Od: "nowac" <g...@p...onet.pl>

    a co powiesz na wypowiedzi michala i cezra???

  • 20. Data: 2002-04-08 08:08:35
    Temat: thx
    Od: "nowac" <g...@p...onet.pl>

    dzięki za wszystkie odpowiedzi - dzis bede wiedzial cos wiecej jak to u mnie
    wyglada