  • 1. Data: 2002-01-24 20:33:49
    Temat: tfi pko/cs
    Od: "Wanias" <w...@t...pl>

    31.12 Otwieram rejestr w funduszu obligacji.
    01.01 Przelewam duuużą kwotę.
    03.01 Dzwonie do BDM - kwota doszła i idzie do Wa-wy.
    Czekam na potwierdzenie pisemne do domu. Czekam. Czekam.
    17.01 Idę do BDM. Facet dzwoni przy mnie do centrali, potwierdza, że doszło
    04.01 i poleca mi poczekać parę dni, bo "dokumenty musieli wysłać poczta, z
    powodu awarii komputera, ale zakup na pewno był do 09.01."
    24.01 Piszę na grupę...

    I co ja mam z tym zrobić jak potwierdzenie nie przyjdzie?
    To była 1/4 pieniędzy które chcę zainwestować, a wciąż nie mam swojego
    numeru rejestru. Ile ma to w tym mBanku leżeć?
    Co Wy byście powiedzieli gościowi w biurze maklerskim?
    W innych funduszach (ING, Unikorona, Pioneer - dobre wyniki w zeszłym roku)
    są prowizje od wpłaty, czy może się mylę?
    Czy działa już arbiter bankowy, czy coś takiego? Cały czas myślę czego mogę
    żądać od faceta w bm i czym go postraszyć...
    Mam wrażenie, że robię im łaskę, że chcę u nich oszczędzać, a już myślałem,
    że w tfi będzie lepiej niż w samym pkobp...
    Dzięki za rady
    --
    Wanias

  • 2. Data: 2002-01-24 20:50:52
    Temat: Re: tfi pko/cs
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    > 17.01 Idę do BDM. Facet dzwoni przy mnie do centrali, potwierdza, że
    doszło ...
    A co ma BDM do funduszu? to tylko pośrednik

    > ... "dokumenty musieli wysłać poczta, ...
    To zwykła praktyka w funduszach

    > I co ja mam z tym zrobić jak potwierdzenie nie przyjdzie?
    Nic, wystwią Ci nowe ... uhm ... zawsze możesz zmienić fundusz ... zadawanie
    się z PKO tak się kończy

    > To była 1/4 pieniędzy które chcę zainwestować, a wciąż nie mam swojego
    numeru rejestru.
    Brak znajomość rejestru nie świadczy o tym że Twoja kasa nie pracuje, a do
    tego nie znajomość numeru rejestru nie jest powodem do dokonywania
    jakichkolwiek operacji np. odkupienia.

    > Co Wy byście powiedzieli gościowi w biurze maklerskim?
    a co ten gość jest winny ... to nawalił fundusz a nie dom maklerski (chyba)

    > W innych funduszach (ING, Unikorona, Pioneer - dobre wyniki w zeszłym
    roku)
    > są prowizje od wpłaty, czy może się mylę?
    mylisz się - Pioneer 6 - bez prowizji, ING, Uni - tak, ale już DWS
    Pieniężny, Skarbce - bez prowizji

    > żądać od faceta w bm i czym go postraszyć...
    ty lepiej pożądnie potraktuj fundusz a nie Bogu winnego chłopaczka z BDM

    > Mam wrażenie, że robię im łaskę, że chcę u nich oszczędzać, a już
    myślałem,
    > że w tfi będzie lepiej niż w samym pkobp...
    i tu mnie rozbawiłeś (wybacz za szczerość)

    stempelek
    --------------------------------
    http://www.obligacje.prv.pl
    a...@o...prv.pl
    gg: 503704

    --------------------------------

  • 3. Data: 2002-01-24 21:03:44
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Wanias" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Mam wrażenie, że robię im łaskę, że chcę u nich oszczędzać, a już
    myślałem,
    > że w tfi będzie lepiej niż w samym pkobp...
    > Dzięki za rady

    :-( niestety tylko moge potwierdzic wszechpanujacy balagan
    dobrze ze infolinia do nich jest bezplatna, bo watpie czy bym u nich cos
    zarobil :-))) bo tez dlugo zalatwialem sprawy u nich
    :-(
    ps
    w innych funduszach niestety wcale nie jest lepiej, np perypetie ze slaskim
    doprowadzily mnie prawie do furii i sie od nich wycofuje (totalny brak
    reakcji na reklamacje i koszmarna !!!!! niekompetencja pracownika w oddziale
    i bede teraz obchodzil ing z daleka)
    ps2
    do 2-iej wplaty nie musisz miec nr rejestru - mozesz wplacic na pesel - info
    jak to zrobic masz na ich stronie www -
    nie wie ktos kiedy suisse wprowadzi obsluge on-ilne w internecie ? obiecuja
    i obiecuja

  • 4. Data: 2002-01-24 22:10:04
    Od: "Wanias" <w...@t...pl>

    >nie wie ktos kiedy suisse wprowadzi obsluge on-ilne w internecie ? obiecuja
    i obiecuja

    Ano właśnie ;)
    W wywiadzie ichni dyr. oznajmił, że to dla nich teraz priorytet.
    Tyle, że wywiad był coś z pół roku temu :)
    Pisałem do nich w tej sprawie, odpowiedzi, oczywiście, brak.

    --
    Wanias

  • 5. Data: 2002-01-24 23:33:41
    Od: "Marcin Raczynski" <m...@c...com.pl>

    - PKO/CS

    Ja dzisiaj dostałem potwierdzenie transakcji z......19.11.01.
    Trochę póżno, ale popatrz na przyrost kapitału w ich funduszach - mieli
    chyba dużo roboty.
    Reklamację zgłosiłem mail'em i zostałem bardzo miło obsłużony.
    Poza tym wszystko się zgadza.

    - ING

    Tutaj dostałem po tygodniu, na obsługę (W-wa, Plac Trzch Krzyży) też nie
    mogę narzekać.

    Ukłony
    Marcin R.