  • 1. Data: 2002-09-06 08:48:23
    Temat: telepekao24 - rozwiazanie umowy
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Jak dlugo powinno sie czekac w banku (od momentu zlozenia dyspozycji)
    na rozwiazanie umowy? Po wnikliwej analizie postow na grupie (mimo iz
    pekao s.a. jeszcze mi nic nie zrobilo:>) postanowilem sie stamtad
    wyniesc. Tak na wszelki wypadek.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 2. Data: 2002-09-06 09:51:09
    Temat: Re: telepekao24 - rozwiazanie umowy
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > na rozwiazanie umowy? Po wnikliwej analizie postow na grupie (mimo iz
    > pekao s.a. jeszcze mi nic nie zrobilo:>) postanowilem sie stamtad
    w pekao powinno sie 1 m-c
    ja czekam juz rok
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2002-09-06 12:08:26
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > w pekao powinno sie 1 m-c
    > ja czekam juz rok

    Na co?
    Po miesiacu - wg regulaminu masz konto zamkniete.
    Jesli bank twierdzi inaczej, na przyklad ze jeszcze nie zamknal konta, to
    juz jego problem, nie twoj.
    :-)

    Michal.

  • 4. Data: 2002-09-06 14:49:28
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Michal Kukula napisał(a):

> [...]
    > Po miesiacu - wg regulaminu masz konto zamkniete.
    > Jesli bank twierdzi inaczej, na przyklad ze jeszcze nie zamknal konta, to
    naliczaja mi ciagle 3pln za prowadzenie konta
    a jak mnie wpisza do biku to juz nie bede taki usmiechniety, moge chciec
    wziac szybko kredyt i wtedy nie bede mial czasu tego odkrecac

  • 5. Data: 2002-09-06 14:58:09
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > naliczaja mi ciagle 3pln za prowadzenie konta
    > a jak mnie wpisza do biku to juz nie bede taki usmiechniety, moge chciec
    > wziac szybko kredyt i wtedy nie bede mial czasu tego odkrecac

    Napisz poleconym pismo z zadaniem zwrotu nienaleznie pobranych oplat.
    :-)
    I dopisz ze zaczynasz liczyc odsetki ustawowe....
    :-))))
    Tak zaraz do BIKu nie wpisuja.

    Michal.

  • 6. Data: 2002-09-08 10:31:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 6 Sep 2002 14:08:26 +0200 , "Michal Kukula"
    <m...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    >Po miesiacu - wg regulaminu masz konto zamkniete.
    >Jesli bank twierdzi inaczej, na przyklad ze jeszcze nie zamknal konta, to

    Teoretycznie. W praktyce to jednak problem ma slabsza strona - czyli
    klient a nie bank. IMO nie warto zostawiac takich w mniemaniu banku
    niedokonczonych spraw bo potem mozna miec w razie czego sporo probleow
    z tego odkrecaniem.
    Taka jest po prostu smutna rzeczywistosc :(.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-09-08 18:17:37
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > na rozwiazanie umowy? Po wnikliwej analizie postow na grupie (mimo iz
    > pekao s.a. jeszcze mi nic nie zrobilo:>) postanowilem sie stamtad

    Po złożeniu dyspozycji zamknięcia rachunku firmowego w Telepekao24 - następnego
    dnia rachunek był zamknięty (już nie mogłem się zalogować). Mam też u nich
    Eurokonto i tam dostałam pocztą informacje gdzie i do kiedy mam zwrócić token.
    Co do opłat i odsetek to konto będzie żyło przez dwa cykle rozliczeniowe ...
    pożyjemy zobaczymy ...

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 8. Data: 2002-09-10 08:12:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Oto co otrzymalem:
    "Zamknięcie konta nastąpi z upływem ostatniego dnia okresu wypowiedzenia
    umowy Eurokonta WWW tj. po dwóch okresach rozliczeniowo-odsetkowych.

    Z poważaniem
    Urszula Kałużna
    Centrum Bankowości Elektronicznej"

    ZNaczy sie mam im zaplacic za 2 miesiace korzystania z konta mimo iz
    nie bede juz z niego korzystal? Paranoja czy ja to po prostu zle rozumiem?

    Druga sprawa:
    "W związku ze złożeniem dyspozycji rozwiązania umowy o prowadzenie
    Eurokonta
    WWW i niespłaceniem zadłużenia, wzywamy Pana do spłaty zadłużenia w
    ciągu
    7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma.

    Wpłaty należy dokonać na rachunek 10801646-654229-27004-894000.

    Data powstania debetu: 02.09.02. r.
    Kwota debetu: .............
    Zaległe opłaty 6 , 00 zł.

    Historia rachunku
    Brak transakcji"

    Znaczy sie skad to 6zl?

  • 9. Data: 2002-09-10 09:15:30
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    > ZNaczy sie mam im zaplacic za 2 miesiace korzystania z konta mimo iz
    > nie bede juz z niego korzystal? Paranoja czy ja to po prostu zle rozumiem?

    To po prostu najzyskowniejszy bank w Polsce (nie myśleć : polski)
    UniBanditoItaliano czy jakoś tak...:-(

    Też czekam ponad miesiąc...:-(