  • 1. Data: 2016-04-28 13:33:06
    Temat: tanie/darmowe przelewy z karty kredytowej
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Czy korzystacie z jakichś metod na wykorzystanie środków z karty
    kredytowej w celu tymczasowego zasilenia konta w banku? Nie chodzi mi o
    płatności rachunków jak ma to Żabka, Sprytny Bill lub SkyCash, tylko o
    coś na co można wpłacić pieniądze i zlecić wypłatę na konto, albo
    bezpośrednio zasilić konto bez tak wysokich prowizji jak ma to miejsce w
    przypadku przelewów z karty kredytowej (ok. 4%).

    JaceK

  • 2. Data: 2016-04-28 14:25:16
    Temat: Re: tanie/darmowe przelewy z karty kredytowej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 kwietnia 2016 13:33:09 UTC+2 użytkownik JaceK napisał:
> [...]
    > bezpośrednio zasilić konto bez tak wysokich prowizji jak ma to miejsce w
    > przypadku przelewów z karty kredytowej (ok. 4%).
    Prze Zabke tez się da

  • 3. Data: 2016-04-28 17:24:15
    Od: d...@w...pl

    W deutsche bank przelew z KK kosztuje 5zł niezależnie od kwoty, jest tylko górne
    ograniczenie pojedynczego przelewu - 5k dla silver, 10k dla gold, 20k dla iq i
    platyny.
    Oczywiście dodam, aby ktoś się zbytnio do pomysłu nie zapalił, że GP nie ma.
    Za to plusem jest to, że taki przelew wchodzi do sumy obrotu zwalniającego z rocznej
    opłaty za kartę.
    KK db pozwalają również na bezprowizyjne i z GP opłacanie rachunków domowych -
    niestety w średnio wygodny sposób - możliwość zlecenia jest tylko przez telefon,
    można zlecić przelew jednorazowy albo zlecenie stałe wykonywane co miesiąc (ale tylko
    co miesiąc, nie da się np. co 2 miesięce) na okres bodajże max. 2 lat do przodu.
    Daje to możliwość skredytowania sumy miesięcznych rachunków na 0% przez okres GP - i
    tą samą sumę możemy sobie wykorzystać na inne cele, jeśli oczywiście ją mamy (a
    powinniśmy, bo wydawanie nieswoich pieniędzy za pomocą KK wiedzie ku nędzy).

  • 4. Data: 2016-05-02 15:53:37
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

> [...]
    > bezpośrednio zasilić konto bez tak wysokich prowizji jak ma to miejsce w
    > przypadku przelewów z karty kredytowej (ok. 4%).

    BZWBK ma przelewy które liczą się jako transakcje bezgotówkowe i czasem jest
    promocja, że mogą zrezygnować z pobrania prowizji (trzeba do nich zadzwonić, zagrozić
    rezygnacją z karty etc).