  • 1. Data: 2009-04-05 05:30:47
    Temat: tani kredyt gotówkowy na 12 miesięcy - gdzie?
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Pytanie jak w temacie. Może jest jakiś godny polecenia serwis, który
    dokładnie porównuje koszta kredytów gotówkowych (rzeczywiste)?

  • 2. Data: 2009-04-05 06:26:15
    Temat: Re: tani kredyt gotówkowy na 12 miesięcy - gdzie?
    Od: rhao <r...@p...pl>

    www.comperia.pl

  • 3. Data: 2009-04-05 13:09:31
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 5 Kwi, 07:30, Krzysiek <b...@b...com> wrote:
    > Pytanie jak w temacie. Może jest jakiś godny polecenia serwis, który
    > dokładnie porównuje koszta kredytów gotówkowych (rzeczywiste)?

    spróbuj na https://kokos.pl/?ppk=49633ed89c20b

    w sumie jeśli prowizja to tylko 0,5% to nawet jak weźmiesz na 20% to
    może się opłacić
    a ile czasu zaoszczędzisz :)

    zresztą sam policz i porównaj - http://kredyty.name/kalkulator_kredytow.php

    nie napisałeś tylko o jaką kwotę chodzi

    --
    plusz

  • 4. Data: 2009-04-06 05:23:30
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    plusz pisze:

    > spróbuj na https://kokos.pl/?ppk=49633ed89c20b
    >
    > w sumie jeśli prowizja to tylko 0,5% to nawet jak weźmiesz na 20% to
> [...]

    z pewnością nie 500 zł. :) 10-15 PLN.

  • 5. Data: 2009-04-07 18:55:32
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    plusz <p...@g...com> had the courage to write:
    > spróbuj na https://kokos.pl/?ppk=49633ed89c20b

    /.../

    Dlaczego dajesz linki "lojalnościowe"? To trochę nie wypada na grupie.

    pzdr.
    k.

  • 6. Data: 2009-04-08 10:23:55
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 7 Kwi, 20:55, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Dlaczego dajesz linki "lojalnościowe"? To trochę nie wypada na grupie.

    ponieważ uważam to za dobrą podpowiedź a nie reklamą
    ktoś może skorzystać - a na pewno nic nie traci

    chyba taka jest idea linków, że skoro komuś pomagam to mogę otrzymać
    odpowiednią gratyfikację
    nie spamuję przecież na wątkach nie związanych z tematem, ani nie
    dodaję sztucznych topiców
    czasami w stopce spam umieszczam, ale raczej rzadko

    --
    plusz
    najlepszy kalkulator lokat - http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php