  • 1. Data: 2009-04-04 22:32:10
    Temat: Multibank - odzyskanie wyciągów
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W jaki sposób odzyskać utracone wyciągi z Multibanku (przychodzą one na
    adres poczty internetowej) w przypadku np. utraty (zniszczenie,
    kradzież) komputera ? Da się je ponownie "zamówić" w jakiś w miarę tani
    i prosty sposób ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-04-04 22:36:13
    Temat: Re: Multibank - odzyskanie wyciągów
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    > adres poczty internetowej) w przypadku np. utraty (zniszczenie,
    > kradzież) komputera ? Da się je ponownie "zamówić" w jakiś w miarę tani

    Celem uzupełnienia : po zalogowaniu mam do wyboru opcję "kopia wyciągu".
    Pytanie tylko czy jest to płatne czy nie :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-04-05 06:30:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 kwiecień 2009 00:36
    (autor Mithos
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr8nfl$gdj$2@news.onet.pl>):

    > Celem uzupełnienia : po zalogowaniu mam do wyboru opcję "kopia wyciągu".
    > Pytanie tylko czy jest to płatne czy nie :)

    Na 90% płatne. Dostaniesz papierowy.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-04-05 07:39:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    a w TOiP o tym nie ma? elektroniczne powinny być bezpłatne, przydałyby
    mi się do przeniesienia karty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-04-05 09:45:26
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Mithos <f...@a...pl> had the courage to write:
> [...]
    > adres poczty internetowej) w przypadku np. utraty (zniszczenie, kradzież)
    > komputera ? Da się je ponownie "zamówić" w jakiś w miarę tani i prosty

    A na przyszłość rób kopie zapasowe plików - np. skydrive.live.com albo
    jeszcze lepiej (automatyczny mirror folderów) mesh.com.

    k.

  • 6. Data: 2009-04-05 10:04:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kashmiri pisze:
    > A na przyszłość rób kopie zapasowe plików - np. skydrive.live.com albo
    > jeszcze lepiej (automatyczny mirror folderów) mesh.com.

    W przypadku kradzieży kopie także "znikają".

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-04-05 10:05:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tristan pisze:
    > Na 90% płatne. Dostaniesz papierowy.

    Wg banku dostane taki sam wyciąg jaki normalnie (czyli forma
    elektroniczna), a ten w TOiP kosztuje 0 PLN.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-04-05 10:53:08
    Od: Krzysiek <k...@m...klnet.eu>

    Mithos pisze:

    > Wg banku dostane taki sam wyciąg jaki normalnie (czyli forma
    > elektroniczna), a ten w TOiP kosztuje 0 PLN.

    Jeśli chodzi o kopię wyciągu miesięcznego KK to ja widzę opłatę 7zł dla
    każdej karty (XII.13) A to, że dostaniesz na e-mail to swoją drogą.
    Płacisz za kopię, a wysyłka jest darmowa :)

  • 9. Data: 2009-04-05 14:54:00
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@m...klnet.eu> napisał w wiadomości
    Jeśli chodzi o kopię wyciągu miesięcznego KK to ja widzę opłatę 7zł dla
    każdej karty (XII.13) A to, że dostaniesz na e-mail to swoją drogą.
    Płacisz za kopię, a wysyłka jest darmowa :)

    A gdzie była mowa o wyciągu KK? Czytać ze zrozumieniem!

    JS

  • 10. Data: 2009-04-05 14:56:57
    Od: Krzysiek <k...@m...klnet.eu>