  • 1. Data: 2006-12-15 10:17:00
    Temat: szukam osoby, ktora ma eBiznes w mBanku
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    sprawa pilna

    chodzi mi o krotki komentarz i opinie na temat uslug banku

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    kontakt na priva (z adresu usun znaki X)

  • 2. Data: 2006-12-15 13:07:39
    Temat: Re: szukam osoby, ktora ma eBiznes w mBanku
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    oczywiscie mBIZNES konto

    przepraszam za błąd

    generalnie chodzi mi o opinie na temat jakosci i zakresu
    uslug swiadczonych przez mBank na rzecz przedsiebiorcow.

    Temat aktualny nie tylko dzisiaj. Opinie zostaną wykorzystane
    w cyklu publikacji prasowych nt mBanku oraz ogolnie bankowosci
    internetowej dla firm.

    Zachęcam do wypowiedzi.

    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-12-15 17:51:02
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Zachęcam do wypowiedzi.

    Przecież to konto to nieporozumienie. Niby gdzie przedsiębiorcy mają wpłacac
    gotówkę? . Tylko w nielicznych , szczególych przypadkach może byc przydatne.
    Załozyłem ze 2 lata temu i w ogóle nie korzystam.

    pzdr
    j.

  • 4. Data: 2006-12-15 17:54:36
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    Musieliby zrobić darmowe przelewy. Wtedy miałoby to sens. Tylko czy bank
    wyszedłby wtedy na swoje?

    pzdr

  • 5. Data: 2006-12-15 18:00:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@W...pl> napisal(a):

    > Przecież to konto to nieporozumienie. Niby gdzie przedsiębiorcy mają wpłacac
    > gotówkę? . Tylko w nielicznych , szczególych przypadkach może byc przydatne.
    > Załozyłem ze 2 lata temu i w ogóle nie korzystam.

    No, nie wszyscy przyjmują gotówkę
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2006-12-15 19:52:12
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > No, nie wszyscy przyjmują gotówkę

    witam

    we wtorek w GP ukaze sie artykul poswiecony m.in. mbankowi, wrzuce na
    grupe link do niego i bede mial prosbe o dopisanie komentarzy
    jak oceniacie oferte banku dla firm: obsluga, koszty, wplatomaty,
    reklamacje itp...

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2006-12-15 20:12:36
    Od: m...@g...com

    jst wrote:

    > Przecież to konto to nieporozumienie. Niby gdzie przedsiębiorcy mają
    > wpłacac gotówkę? .

    Na Ekonto we wpłatomacie, potem przelew na mBiznes.

    p. m.

  • 8. Data: 2006-12-15 20:22:20
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > Na Ekonto we wpłatomacie, potem przelew na mBiznes.
    >
    > p. m.

    a jak ktos ma daleko do wplatomatu?

  • 9. Data: 2006-12-15 20:31:14
    Od: m...@g...com

    RobertS wrote:

    > a jak ktos ma daleko do wplatomatu?

    To wtedy jest zainteresowany innym produktem.

    p. m.

  • 10. Data: 2006-12-16 13:19:24
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):

    > a jak ktos ma daleko do wplatomatu?

    a jak ktos ma daleko do odzialu banku?
    to szuka innego - proste

    pracowalem przez 3 lata w firmie, i nie kojarze ani razu, aby
    byla potrzeba wplacenia gotowki na konto...

    Sierp