  • 1. Data: 2006-12-15 08:41:27
    Temat: inteligo karta kodów
    Od: "34ferdek" <3...@k...com>

    Witam
    Konczy mi sie karta kodow jeszcze zostalo moze z 17,kiedy automatycznie mi
    wyslac karte?czy po prostu musze ja zamawiac i czy to cos kosztuje?

  • 2. Data: 2006-12-15 09:11:09
    Temat: Re: inteligo karta kodów
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Po wykorzystaniu połowy kodów czyli 20 automatycznie wysyłają nową kartę
    kodów.

    Z.K.

  • 3. Data: 2006-12-15 09:31:39
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    34ferdek wrote:
    > no ja juz wykorzystalem 22 kody i nie wysylaja dziwne

    Skad wiesz, ze nie wysylaja ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-12-15 09:33:13
    Od: "34ferdek" <3...@k...com>

    no ja juz wykorzystalem 22 kody i nie wysylaja dziwne

  • 5. Data: 2006-12-15 09:38:36
    Od: "34ferdek" <3...@k...com>

    bo jest takie cos jak historia wysylki i nie ma aktualnej wysylki
    a czy jesli zamowie karte kodow to sie cos placi za to?

  • 6. Data: 2006-12-15 13:30:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    34ferdek napisał(a):
    > bo jest takie cos jak historia wysylki i nie ma aktualnej wysylki
    > a czy jesli zamowie karte kodow to sie cos placi za to?

    Przejrzenie tabeli opłat swojego banku przerasta Twoje umiejętności?

  • 7. Data: 2006-12-15 13:36:38
    Od: "34ferdek" <3...@k...com>

    szukalem i nie moglem znalezc wiec pytam tutaj

  • 8. Data: 2006-12-15 13:48:16
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "34ferdek" wrote in message

    > Konczy mi sie karta kodow jeszcze zostalo moze z 17,kiedy automatycznie mi
    > wyslac karte?czy po prostu musze ja zamawiac i czy to cos kosztuje?

    darmowy 0800 121 121 i działa

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 9. Data: 2006-12-15 14:07:03
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "34ferdek" <3...@k...com> wrote in message
    > szukalem i nie moglem znalezc wiec pytam tutaj

    i nie znajdziesz bo jej nie ma.
    Kartę zapewne własnie przygotowuja.
    Poczekaj ze dwa dni, potem zadzwoń i poproś o wysłanie nowej karty kodów.

  • 10. Data: 2006-12-15 14:41:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    34ferdek napisał(a):
    > szukalem i nie moglem znalezc wiec pytam tutaj

    Szukałeś i nie znalazłeś takiego zapisu:

    61. Wydanie/dostarczenie kolejnej karty kodów Każdorazowo Poczta 0
    Przesyłka kurierska 25,00

    ?