  • 1. Data: 2006-12-14 19:48:50
    Temat: jaki limit IKE w 2007r?
    Od: "lelek" <l...@g...gazeta.pl>

    Witam,

    Skoro pojawiło sie już kilka wątków dotyczących IKE ostatnimi dniami, to ja
    też zadam pytanie na które Google nie dają mi odpowiedzi. Mianowicie: czy
    już wiadomo jaki będzie limi wpłat na IKE w przyszłym roku? WEiem, że były
    dyskusje czy znieść górną granicę, ale o żadnych wiążących komunikatach nie
    słyszałem.

    Pozdrawiam,

    lelek

  • 2. Data: 2006-12-14 20:31:39
    Temat: Re: jaki limit IKE w 2007r?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    lelek napisał(a):
> [...]
    > czy już wiadomo jaki będzie limi wpłat na IKE w przyszłym roku? WEiem,
    > że były dyskusje czy znieść górną granicę, ale o żadnych wiążących

    na 2006 r. podano 15.12.2005, jezeli brac pod uwage analogie to
    powinnismy sie dowiedziec jutro ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-12-15 19:23:17
    Od: "Seba_Fan" <S...@p...onet.Skasuj-to.pl>

    juz dawno temu bylo, podaja wczesnie a nie na koniec roku
    jest na stronie ministerstwa

  • 4. Data: 2006-12-15 19:34:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 20:23:17 +0100,
    osoba podpisana: Seba_Fan <S...@p...onet.Skasuj-to.pl>
    napisała:
    > juz dawno temu bylo, podaja wczesnie a nie na koniec roku
    > jest na stronie ministerstwa

    Rzuć linkiem.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 5. Data: 2006-12-15 19:57:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Dnia Fri, 15 Dec 2006 20:23:17 +0100,
    > osoba podpisana: Seba_Fan <S...@p...onet.Skasuj-to.pl>
    >>
    > Rzuć linkiem.
    >
    > KJ

    dzisiaj widzialem w tv, ze srednie wynagrodzenie to 2616 zl czyli limit
    na IKE 2007 powinien wyniesc 1,5 x 2616 = 3924 zł

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2006-12-15 20:23:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 20:57:55 +0100,
    osoba podpisana: RobertS <r...@x...pl>
    napisała:

    > dzisiaj widzialem w tv, ze srednie wynagrodzenie to 2616 zl czyli limit
    > na IKE 2007 powinien wyniesc 1,5 x 2616 = 3924 zł

    E-e, limit IKE nie może *przekraczać* tego co napisałeś.
    OIMW to w 2006 tez mógł być wyższy niż był, ale ministerstwu nie chciało
    się liczyć.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 7. Data: 2006-12-15 21:50:56
    Od: "Seba_Fan" <S...@p...onet.Skasuj-to.pl>

    http://www.mps.gov.pl/index.php?gid=644

  • 8. Data: 2006-12-15 21:57:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Seba_Fan napisał(a):
    > http://www.mps.gov.pl/index.php?gid=644

    he he he...ale zauwaz, ze 2006 r. wlasnie sie konczy,
    czekamy na info nt max wysokosci wplat na IKE w 2007 r. !

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2006-12-16 14:45:40
    Od: "Seba_Fan" <S...@p...onet.Skasuj-to.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > he he he...ale zauwaz, ze 2006 r. wlasnie sie konczy,
    > czekamy na info nt max wysokosci wplat na IKE w 2007 r. !

    a po co Ci teraz 2007 rok, jak wylicza to bedzie

  • 10. Data: 2006-12-16 20:18:42
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Seba_Fan wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > a po co Ci teraz 2007 rok, jak wylicza to bedzie

    A po co mi teraz limit na 2006, skoro dawno zużyty ;-)