  • 1. Data: 2004-02-12 20:15:59
    Temat: świat po15 lutego...
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Witam!

    Wszyscy wiemy co sie stanie w najbliza niedziele 15 lutego (az szkoda ze to
    nie 13....;-). Mam w zwiazku z tym koszmarem 2 pytania:
    1. czy bedzie mozna pobierac wydruk z saldem eKonta mBanku w bankomatach BZ
    WBK, podobnie jak to jest z Lukas Bankiem?
    2.Czy zlecenia stale ( w moim przypadku splata rat od kredytu zalozone we
    wrzesniu) bedzie takze obciazone "podatkiem prowizyjnym"?

    Pozdrawiam

    sanula

  • 2. Data: 2004-02-12 20:21:04
    Temat: Re: świat po15 lutego...
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    sanula wrote:

    > 1. czy bedzie mozna pobierac wydruk z saldem eKonta mBanku w bankomatach BZ
    > WBK, podobnie jak to jest z Lukas Bankiem?

    Nie.

    > 2.Czy zlecenia stale ( w moim przypadku splata rat od kredytu zalozone we
    > wrzesniu) bedzie takze obciazone "podatkiem prowizyjnym"?

    Tak.