  • 1. Data: 2003-06-04 13:58:13
    Temat: strony mBanku
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Dlaczego z kazdej strony mBanku patrzy na mnie jakis kiep? Osobisice
    mnie to denerwuje. Tym bardziej, ze gemby sa dosyc parszywe.

    O, sa tez kobiety. Juz lepiej.

    Bartol

  • 2. Data: 2003-06-04 14:00:29
    Temat: Re: strony mBanku
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
    > Dlaczego z kazdej strony mBanku patrzy na mnie jakis kiep? Osobisice
    > mnie to denerwuje. Tym bardziej, ze gemby sa dosyc parszywe.
    > O, sa tez kobiety. Juz lepiej.

    To sa pracownicy mBanku - tak zeby bylo frontem do klienta - nawet
    tego ze wsi - ktory wie a udaje, ze nie ma pojecia ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-06-04 14:14:13
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > To sa pracownicy mBanku - tak zeby bylo frontem do klienta - nawet

    Łops, ale jaja, nie moga patrzec klientowi na rece w oddziale (sila
    rzeczy), to patrza z ekranu. ;-))))) A moze hipnotyzuja i dlatego
    posiadacze kont mbankowych sa tacy zauroczeni swoim bankiem? :-P

    > tego ze wsi - ktory wie a udaje, ze nie ma pojecia ;)

    Hmmmm, to bylo do mnie, czy tak ogolnie. Nie zebym sie obrazal, ale nie
    wiem jak to skomentowac. :-D

    Bartol

  • 4. Data: 2003-06-05 13:54:11
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    > Dlaczego z kazdej strony mBanku patrzy na mnie jakis kiep? Osobisice
    > mnie to denerwuje. Tym bardziej, ze gemby sa dosyc parszywe.

    A niech sobie bedzie ten kiep...
    Natomiast gdybyscie wiedzieli, jak zlikwidowac tego goscia
    ktory skacze na trampolinie (batucie?) i mnie denerwuje, bylbym
    wdzieczny przeogromnie.

    T. D.

    PS. Pozdrawiam jako nowy na tej grupie.

  • 5. Data: 2003-06-05 14:17:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Dryjanski wrote:
    > Natomiast gdybyscie wiedzieli, jak zlikwidowac tego goscia
    > ktory skacze na trampolinie (batucie?) i mnie denerwuje, bylbym
    > wdzieczny przeogromnie.

    Gosciu jest w porzo ;) A te jego historyjki, czy gry... :D

  • 6. Data: 2003-06-05 14:22:33
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Tomasz Dryjanski napisał:

    > A niech sobie bedzie ten kiep...
    > Natomiast gdybyscie wiedzieli, jak zlikwidowac tego goscia
    > ktory skacze na trampolinie (batucie?) i mnie denerwuje, bylbym
    > wdzieczny przeogromnie.

    O, a gdzie jest taki? jestem ciekaw jak wyglada.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-06-05 20:27:35
    Od: n...@p...onet.pl

    > Dlaczego z kazdej strony mBanku patrzy na mnie jakis kiep? Osobisice
    > mnie to denerwuje. Tym bardziej, ze gemby sa dosyc parszywe.
    >
    > O, sa tez kobiety. Juz lepiej.
    >
    > Bartol

    Czekają, aż się zalogujesz ;-P
    Jak się pomylisz przy ID albo przy haśle to Ci pomogą ;)))

  • 8. Data: 2003-06-06 04:48:59
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    http://www.fundusze.mbank.com.pl/

  • 9. Data: 2003-06-06 08:04:13
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Ojej, ale sie ktos wysilil. Rzeczywiscie bez wylaczenia tego pacana
    mozna cholery dostac. Kliknij prawym przyciskiem myszki w banner i
    odznacz "Play". Zatrzyma sie. Niestety tylko do czasu przeladowania strony.

    Bartol