  • 1. Data: 2003-06-04 13:08:02
    Temat: [mbank] Doładowania pre-paidów mTransferem
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.mbank.com.pl/mobile

    Stronka jest zahasłowana, ale login/hasło jest jak przy kartach kredytowych
    :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-06-04 13:17:15
    Temat: Re: [mbank] Doładowania pre-paidów mTransferem
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    tan wrote:

    > Przypomnij, prosze :)
    > Skasowalem juz ten list o kartach.

    login: mKlient
    hasło: rybka

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-04 13:24:30
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    > Stronka jest zahasłowana, ale login/hasło jest jak przy kartach kredytowych

    Przypomnij, prosze :)
    Skasowalem juz ten list o kartach.

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 4. Data: 2003-06-04 13:40:43
    Od: k...@w...pl

    > http://www.mbank.com.pl/mobile
    >

    > Stronka jest zahasłowana, ale login/hasło jest jak przy kartach kredytowych
> [...]

    a to widzieliście?
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/sms.html

    czyzby czyzyk?
    :))

    pozdrawiam
    Karolina

  • 5. Data: 2003-06-04 13:41:04
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 4 Jun 2003 15:08:02 +0200 "Glenn" <g...@g...pl>
    wrote:

    > http://www.mbank.com.pl/mobile

    Czy to dziala juz?

  • 6. Data: 2003-06-04 13:52:43
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Glenn <g...@g...pl> napisał w

    > http://www.mbank.com.pl/mobile

    Ale niestety usługa przeznaczona tylko dla klientów Plusa :(

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 7. Data: 2003-06-04 13:59:02
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Szymon Marjanski wrote:
    > Czy to dziala juz?

    Oficjalnie nie, nieoficjalnie wiem, ze byly juz testy.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 8. Data: 2003-06-04 14:01:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > a to widzieliście?
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/sms.html
    >
    > czyzby czyzyk?
    > :))

    A t to od daaaaawna dziala - tylko ze kurde jak ja z tego korzystalem
    to mialo dosc duze opoznienia - no i ty musisz inicjowac usluge - a
    nie tak jak w Inteligo - ze ci przysyla info o kazdej zmianie na
    rachunku

  • 9. Data: 2003-06-04 14:06:07
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > to mialo dosc duze opoznienia - no i ty musisz inicjowac usluge - a
    > nie tak jak w Inteligo - ze ci przysyla info o kazdej zmianie na

    no racja:)))
    jakoś mnie zacmilo i sie ludzilam ze moze to ten obiecany serwis sms...
    moze kiedys:))

    K.

  • 10. Data: 2003-06-04 14:10:13
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > to mialo dosc duze opoznienia - no i ty musisz inicjowac usluge - a
    > nie tak jak w Inteligo - ze ci przysyla info o kazdej zmianie na

    A no wlasnie. Dobrze ze mBank rozszerza oferte (doladowanie prepaidow
    jest OK), ale ten serwis SMSowy jest troche zalosny (w porownaniu z
    Inteligo wlasnie).

    Bartol