  • 1. Data: 2005-12-06 11:10:03
    Temat: sprzedaż tokena
    Od: "bolo" <a...@p...onet.pl>

    Witam, czy w naszym kraju zabroniona jest sprzedaż tokena? Jeśli np mam
    zamknięte konto i mam tokenz tego banku, mogę go sprzedać, czy jest to
    zabronione?
    Pozdrawiam,
    bolo

  • 2. Data: 2005-12-06 11:37:57
    Temat: Re: sprzedaż tokena
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    bolo napisał(a):

    > zamknięte konto i mam tokenz tego banku, mogę go sprzedać, czy jest to
    > zabronione?

    Możesz sprzedać.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-12-06 12:00:25
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/6/2005 12:37 PM, Stasio Podróżnik wrote:

    > Możesz sprzedać.

    Warto sprawdzić, czy bank się nie upomni, np. Pekao SA miało taki zwyczaj.

    Pzdr: Witek

  • 4. Data: 2005-12-06 12:20:03
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bolo" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, czy w naszym kraju zabroniona jest sprzedaż tokena? Jeśli np mam
    > zamknięte konto i mam tokenz tego banku, mogę go sprzedać, czy jest to
    > zabronione?

    a czy czasem token nie jest własnością banku jak np. karta kredytowa?

    Przemysław Szalbierz

  • 5. Data: 2005-12-06 12:31:10
    Temat: Re: sprzeda
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > a czy czasem token nie jest w?asno?ci? banku jak np. karta kredytowa?

    jest ale jak sie zaplaci 100zl (taryfa wg vwbank direct) kary za zgubienie to
    chyba jest sie juz wlascicielem? ;-)

  • 6. Data: 2005-12-06 12:45:41
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TO.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal M"
    > jest ale jak sie zaplaci 100zl (taryfa wg vwbank direct) kary za zgubienie
    > to chyba jest sie juz wlascicielem? ;-)

    oj chyba nie. To tak jak z terminalem cyfry+, zapłacisz, ale legalnym
    właścicielem dalej nie jesteś.
    P.

  • 7. Data: 2005-12-06 14:02:36
    Od: "gg" <d...@d...d.>

> [...]
    > Witam, czy w naszym kraju zabroniona jest sprzedaż tokena? Jeśli np mam
    > zamknięte konto i mam tokenz tego banku, mogę go sprzedać, czy jest to

    Po co komuś Twój token? Jako breloczek jest deczko duży...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2005-12-06 17:39:29
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    > Witam, czy w naszym kraju zabroniona jest sprzedaż tokena? Jeśli np mam
    > zamknięte konto i mam tokenz tego banku, mogę go sprzedać, czy jest to
> [...]

    Zgodnie z kodeksem i prawem bankowym po zakończeniu umowy i opłaceniu
    zaległych prowizji token jest twój i możesz go sprzedać, oddać ....

    jk

  • 9. Data: 2005-12-06 18:53:19
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:41ef.00001313.4395718b@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): bolo z adresu <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam, czy w naszym kraju zabroniona jest sprzedaż tokena? Jeśli np
    > mam zamknięte konto i mam tokenz tego banku, mogę go sprzedać, czy
    > jest to zabronione?

    a masz kupca?
    ja mam toket VW do sprzedania :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 10. Data: 2005-12-07 18:25:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    plusz napisał:

    > a masz kupca?
    > ja mam toket VW do sprzedania :)

    Paweł Nyczaj kupuje. O ile sie orientuję, to zakupił token od mojego
    znajomego przez Allegro ;-)

    K.