  • 1. Data: 2005-12-05 23:27:07
    Temat: Niestadardowy blankiet wpłaty
    Od: Grzegorz Borek <g...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,

    Chciałem komuś zrobić nietypowy prezent na święta - w imieniu tej osoby
    wpłacić pieniądze na konto jakiejś organizacji charytatywnej. W związku z
    tym mam dwa pytania (pewnie trywialne):

    - Jakie konkretnie są wymagania odnośnie niestandardowego blankietu do
    wpłaty pieniędzy? (Wszystkie odcinki poza tym dla wpłacającego zostawię
    standardowe, ale ten jeden chciałbym zrobić w zupełnie innej formie
    graficznej. Czy coś takiego przejdzie?)

    - Przy tego rodzaju wpłatach nie trzeba się legitymować? Bo jako
    wpłacającego chciałbym wpisać nazwisko osoby, dla której to ma być prezent.

    Dziękuję za odpowiedź.

    --
    Grzegorz Borek

  • 2. Data: 2005-12-06 00:24:19
    Temat: [lekko OT] Re: Niestadardowy blankiet wpłaty
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 06 Dec 2005 00:27:07 +0100 Grzegorz Borek <g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Chciałem komuś zrobić nietypowy prezent na święta - w imieniu tej osoby
    > wpłacić pieniądze na konto jakiejś organizacji charytatywnej. W związku z

    jeśli zrezygnujesz z papierowej formy prezentu, sugeruję raczej wpłatę osobistą
    na rzecz instytucji wskazanej prze tę osobę.
    Chyba, że robisz przekręt podatkowy, czy coś, ale do tego nie potrzebujesz
    specjalnego papieru :-)