  • 1. Data: 2005-12-06 07:11:58
    Temat: historia oprocentowania Inteligo
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Witam,

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów (może Amra?) ma zestawienie oprocentowania
    konta Inteligo w poszczególnych miesiącach (albo okresami od - do)?
    Interesuje mnie okres przynajmniej od poł. 2001 r.

    Z góry dziękuję za ew. pomoc.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    "Stałym elementem pisania o rynku telekomunikacyjnym w Polsce jest

  • 2. Data: 2005-12-06 08:50:35
    Temat: Re: historia oprocentowania Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> wrote:
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów (może Amra?) ma zestawienie
    > oprocentowania konta Inteligo w poszczególnych miesiącach (albo
    > okresami od - do)? Interesuje mnie okres przynajmniej od poł. 2001 r.

    Poszukaj w archiwum - bylo na liscie - bo ja to swoje gdzies raczej
    pogubilem w przepastnych przestrzeniach dysku

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-06 09:06:26
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl%> napisał(a) w

    > Poszukaj w archiwum - bylo na liscie - bo ja to swoje gdzies raczej
    > pogubilem w przepastnych przestrzeniach dysku

    Szukałem, szukałem. W archium było na 2002 http://tiny.pl/xfc1
    I-linka na szczęscie mi przedyktowała. Mnie najbardziej by interesowało
    jeszcze rozbicie na przedziały oprocentowań w zależności od salda, ale tego
    niestety nie mogła wygrzebać.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.