  • 1. Data: 2009-09-03 21:53:36
    Temat: spłata kredytu poleceniem zapłaty
    Od: Paul <e...@e...com>

    Który z poniższych banków oferuje, a który nie, spłatę kredytu
    gotówkowego przez polecenie zapłaty?

    - PKO SA
    - Lukas
    - HSBC
    - GE Money Bank

  • 2. Data: 2009-09-03 22:11:58
    Temat: Re: spłata kredytu poleceniem zapłaty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paul wrote:
    > Który z poniższych banków oferuje, a który nie, spłatę kredytu
> [...]

    Nie wiem. Ale się podepnę.

    Który z banków oferuje spłatę kredytu poprzez obciążenie dowolnie
    podrzuconej mu karty kredytowej?

  • 3. Data: 2009-09-04 06:12:49
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 03-09-2009 o 23:53:36 Paul <e...@e...com> napisał(a):

    > Który z poniższych banków oferuje, a który nie, spłatę kredytu
> [...]

    Zdaje się, że w Lukasie jest możliwość autoamtycznej spłaty kredytu, ale
    chyba tylko wtedy gdy masz tam konto.

  • 4. Data: 2009-09-04 12:16:37
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Paul wrote:
    > Który z poniższych banków oferuje, a który nie, spłatę kredytu
> [...]

    Nie wiem jak kredyt gotówkowy, ale kartę kredytową można spłacać przez
    PZ w Lukasie i GE - wiem, bo tak robię. :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-09-04 16:06:34
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Mam wrażenie, że Pekao potrafi sam ściągnąć ratę kredytu - ale tylko z
    Eurokonta.

  • 6. Data: 2009-09-04 18:29:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 4-09-09 14:16, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Nie wiem jak kredyt gotówkowy, ale kartę kredytową można spłacać przez
    > PZ w Lukasie i GE - wiem, bo tak robię. :-)

    Potwierdzam. GE sciaga, Tesco - zobaczymy - od niedawna mozna cale 100%.
    szkoda ze nie ma dostepu przez net do niej.

  • 7. Data: 2009-09-04 20:35:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    corner wrote:

    > Mam wrażenie, że Pekao potrafi sam ściągnąć ratę kredytu - ale tylko z
    > Eurokonta.

    Tak.