  • 1. Data: 2009-09-03 20:44:00
    Temat: Polbank odsetki
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Sprawdziłem właśnie moje nowe konto super oszczędzające i widzę już odsetki
    na rachunku. To normalne że jeszcze przed zakończeniem dnia naliczają
    odsetki?

    Damian

  • 2. Data: 2009-09-03 20:53:23
    Temat: Re: Polbank odsetki
    Od: Gr <g...@g...com>

    Damian_niusy pisze:
> [...]
    >
    > Sprawdziłem właśnie moje nowe konto super oszczędzające i widzę już odsetki
    > na rachunku. To normalne że jeszcze przed zakończeniem dnia naliczają

    W Grecji jest +1h ;)

  • 3. Data: 2009-09-03 20:58:09
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > W Grecji jest +1h ;)

    Dobre ale chyba 1,5h różnicy :)

  • 4. Data: 2009-09-04 12:19:22
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Gr wrote:

    > W Grecji jest +1h ;)

    Hm... Czy to oznacza, że można wypłacić kasę w bankomacie Polbanku o
    23:30 i wpłacić we wpłatomacie innego banku o 23:40, a o północy zgarnąć
    drugie odsetki? :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-09-04 12:26:28
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Hm... Czy to oznacza, że można wypłacić kasę w bankomacie Polbanku o
    > 23:30 i wpłacić we wpłatomacie innego banku o 23:40, a o północy zgarnąć
    > drugie odsetki? :-)

    Tak fajnie to chyba nie będzie :)
    Zuaważyłem tylko że odsetki sie pojawiły ale nie wiem czy na Dostępne
    środki czy Bieżące saldo.

  • 6. Data: 2009-09-04 13:00:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 04 Sep 2009 14:19:22 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Czy to oznacza, że można wypłacić kasę w bankomacie Polbanku o
    > 23:30 i wpłacić we wpłatomacie innego banku o 23:40, a o północy zgarnąć
    > drugie odsetki? :-)

    Można wypłacić kasę w dowolnym bankomacie z rachunku w Polbanku w sobotę
    o dowolnej godzinie i wpłacić we wpłatomacie innego banku w sobotę o
    dowolnej godzinie, a za sobotę i niedzielę zgarnąć drugie odsetki! :-)

  • 7. Data: 2009-09-04 13:21:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:09:36 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > nie odwrotnie?
    > w bankomacie obcego banku a wpłatomacie Polbanku

    Kolejny oscylator w Polbanku? Oni zasługują na miano niekwestionowanego
    lidera w tej dziedzinie :)

    Xenocide