  • 1. Data: 2009-09-03 19:43:40
    Temat: konto inteligo - jak zamknąć?
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    witam chciałem zamknąć rachunek w inteligo -czy moge to zrobić z poziomu
    internetu?

    wiem że jest jakiś druk

    możecie dac linka do tego wniosku?

    jak już go będe miał to jak i gdzie go wysłac - jakim listem?

  • 2. Data: 2009-09-03 20:04:37
    Temat: Re: konto inteligo - jak zamknąć?
    Od: z...@o...eu

> [...]
    >
    > wiem że jest jakiś druk
    >
    > możecie dac linka do tego wniosku?
    >
    > jak już go będe miał to jak i gdzie go wysłac - jakim listem?

    dzwonisz na info linie, mówisz ze chcesz zamknąć konto i prosisz o przesłanie
    formularza na email - przychodzi pdf następnego dnia. Wypełniasz wysyłasz na
    adres: Inteligo ul. Wspólna 47/49 00-684 Warszawa
    Przerabiałem niedawno.

    http://rs692.rapidshare.com/files/275253156/
    wniosek_o_zamkniecie_Konta_Inteligo.pdf

    Pozdrawiam,
    Zonk

  • 3. Data: 2009-09-03 20:15:28
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > http://rs692.rapidshare.com/files/275253156/
    > wniosek_o_zamkniecie_Konta_Inteligo.pdf

    co to znaczy wniosek o zamkniecie? moim zdaniem powinienes zlozyc
    wypowiedzenie umowy, a nie jakis wniosek!!!!!!!

  • 4. Data: 2009-09-03 20:19:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    eg wrote:

    > co to znaczy wniosek o zamkniecie? moim zdaniem powinienes zlozyc
    > wypowiedzenie umowy, a nie jakis wniosek!!!!!!!

    jak mnie pamiec niemyli, to w regulaminie jest zapis, ze zamkniecie
    glownego rachunku jesr rownoznacze z wypowiedzeniem umowy, wiec na jedno
    wychodzi.

  • 5. Data: 2009-09-03 21:20:49
    Od: z...@o...eu

    > co to znaczy wniosek o zamkniecie? moim zdaniem powinienes zlozyc
    > wypowiedzenie umowy, a nie jakis wniosek!!!!!!!

    jak nie wiesz to nie pisz, miałeś konto w inteligo i je zamykałeś miesiąc
    temu ? Bo ja tak - i jeszcze pamiętam co i jak było ;) A dokument sobie nazwali
    jak chcieli.

  • 6. Data: 2009-09-05 19:26:25
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > jak nie wiesz to nie pisz, miałeś konto w inteligo i je zamykałeś miesiąc
    > temu ? Bo ja tak - i jeszcze pamiętam co i jak było ;) A dokument sobie
    > nazwali
    > jak chcieli.

    ja kiedys czytalem ciekawa historie dotyczaca rozwiazania umowy o prace...
    pewna osoba zlozyla wniosek o rozwiazanie umowy z jednomiesiecznym
    wypowiedzeniem, firma wniosek odrzucila, ta osoba sie bronila, ze przeciez
    wypowiedzenie zlozone przez pracownika nie moze byc odrzucone przez
    pracodawce

    koncem koncow sprawa otarla sie o sad, ktory przyznal racje pracodawcy,
    wniosek mozna odrzucic

    gdyby owa osoba napisala "wypowdzenie, z dniem .... wypowiadam umowe o
    prace" juz by tak nie bylo

    zastanawiam sie jak sie to przeklada na banki

    choc kiedys w bph tez dano mi podobny dokument, powiedzalem, ze nie chce
    skladac dyspozycji tylko wypowiadam umowe, gosc byl lekko strapiony, ale po
    kilkuminutowej konsultacji z kims wyciagnal inny wzorzec dokumentu juz z
    napisem wypowiedzenie umowy, uppps ciekawostka ;)