  • 1. Data: 2009-09-03 20:05:24
    Temat: Getin zmiana TOIP a dysponowanie srodkami z zakonczonych lokat powiazanych z rachunkiem TOP ?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    taki scenariusz:

    - lokaty powiazane z rachunkiem TOP
    - zalozone gdy przelewy z TOP byly darmowe
    - koncza sie obecnie, czyli przelewy z TOP sa platne

    jesli bank bedzie pobieral oplate zgodnie z nowa TOIP, to klient
    chcacy dysponowac swoimi pieniedzmi nie bedzie mogl jej uniknac,
    czy bank moze ja wobec tego pobrac ?

  • 2. Data: 2009-09-03 21:05:03
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jesli bank bedzie pobieral oplate zgodnie z nowa TOIP, to klient
    > chcacy dysponowac swoimi pieniedzmi nie bedzie mogl jej uniknac,

    Chyba masz pecha. :(

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-09-04 16:39:22
    Od: orcio <o...@N...pl>

    MarcinF pisze:
> [...]
    >
    > jesli bank bedzie pobieral oplate zgodnie z nowa TOIP, to klient
    > chcacy dysponowac swoimi pieniedzmi nie bedzie mogl jej uniknac,

    6/ Wypłata środków z rachunku oszczędnościowego TOP (Twój
    Oszczędnościowy Program):
    ? wypłata gotówkowa:
    - pierwsza w miesiącu kalendarzowym bez opłat
    - druga i kolejne w miesiącu kalendarzowym 9,99 zł
    ? przelew standardowy:
    - pierwszy w miesiącu kalendarzowym:
    o na rachunek w GETIN Banku bez opłat
    o na rachunek w innym banku bez opłat
    - drugi i kolejne w miesiącu kalendarzowym:
    o na rachunek w GETIN Banku 9,99 zł
    o na rachunek w innym banku 9,99 zł
    ? przelew elektroniczny:
[...]

    Z tego wynika ze unika sie opłat pierwszy raz w miesiącu tylko nie wiem
    czy to jest liczone dla każdego kanału osobno testował już ktoś?
    orcio

  • 4. Data: 2009-09-04 19:24:28
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    >
    > jesli bank bedzie pobieral oplate zgodnie z nowa TOIP, to klient
    > chcacy dysponowac swoimi pieniedzmi nie bedzie mogl jej uniknac,

    Obawiam się, że gdy pieniądze wrócą z lokaty na TOP i będziesz chciał z tego
    TOPu ponownie założyć lokatę, to będziesz mógł założyć jedna w miesiącu.
    Przy zakładaniu drugiej lokaty mogą policzyć 9,99. W końcu to przelew
    wewnętrzny. Po tym "banku" mozna sie tego spodziewać. Potrzymac kasę na TOP
    aż spłyną wszystkie lokaty z danego miesiąca, przelać do innego banku.

    wiatrak