    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: silver
    Date: Wed, 19 Oct 2011 12:49:20 +0200

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 07:49:38 +0200, DJ(Dominik) napisał(a):

    > A ja myślę, że 16$ w przyszłym roku.
    Nic nie jest wykluczone. Trzeba jednak przyjac jakies zalozenie. Ja
    przyjmuje ze raczej bedzie odwrotnie i pojdzie w gore. Np. zwiazane ze
    srebrem zloto osiagnelo poziom 1600 z hakiem i wg moich przekonan to jest
    silny (fundamentalny) poziom wsparcia. Wynika on ze zdecydowanego popytu na
    zloto po tych cenach ze strony multimilionerow z krajow "wschodzących"
    (Indie, Chiny). Jesli jednak to nie wystarczy, to cholera wie co bedzie.
    Zreszta dokladna cena i tak zalezy jeszcze od kursow wymiany, rewolucji,
    kryzysow i malych kryzysikow a takze do stanu zdrowia Bernanke, Angeli
    Merkel i kilku innych prominentnych osob na tym świecie. Tego nie
    przewidzimy. Trzeba jednak przyjac zalozenie.