  • 1. Data: 2004-12-06 13:34:09
    Temat: rentier plus VWbank
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

    czy ktos moze zalozyl sobie taka lokate-ubezpieczenie? Czy to jest po prostu
    lokata pod przykrywka ubezpieczenia zeby nie placic podatku? czyli po roku
    dostaje dokladnie 6%, czy musze sie liczyc jeszcze z jakimis kosztami?

    ramsey

  • 2. Data: 2004-12-06 13:40:54
    Temat: Re: rentier plus VWbank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ramsey <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > prostu lokata pod przykrywka ubezpieczenia zeby nie placic podatku?
    > czyli po roku dostaje dokladnie 6%, czy musze sie liczyc jeszcze z

    Dostajesz 6%, czyli tak jak to liczy Nordea - jakbys zalozyl lokate na
    odpowiednio wyzszy procent.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-06 13:56:51
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

    > Dostajesz 6%, czyli tak jak to liczy Nordea - jakbys zalozyl lokate na
    > odpowiednio wyzszy procent.

    tyle ze w Nordea musisz placic ok kilka zł miesiecznie, za co juz nie
    pamietam.
    chce ulokowac skromne 60 tys, wiec nawet te kilka zlotych ma dostetczny
    wplyw na rentownosc lokaty.

    ramsey

  • 4. Data: 2004-12-06 17:49:03
    Od: "tek" <t...@a...email.pl>

    > tyle ze w Nordea musisz placic ok kilka zł miesiecznie, za co juz nie
    > pamietam.

    a to ciekawe, a za co się tam płaci przy ich ubezpieczeniu-lokacie?
    ktoś z Was może wie? na wuwu nie znalazłem info - pewnie gdzieś jest jakiś
    haczyk :-)

  • 5. Data: 2004-12-07 12:12:47
    Od: b...@p...onet.pl

    Gwarancje są tylko do 50% wartości lokaty, a właściwie polisy.

  • 6. Data: 2004-12-07 12:27:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Gwarancje są tylko do 50% wartości lokaty, a właściwie polisy.

    A przewidujesz, ze ktorys z bankow albo ubezpieczycieli padnie w tym
    okresie?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2004-12-07 13:46:11
    Od: b...@p...onet.pl

    >To są wyłącznie produkty ubezpieczycieli, banki są tylko pośrednikami i
    niczego nie gwarantują, ani nie zabezpieczają. Upadek banku jest mało
    prawdopodobny, a i tak nie miałby znaczenia. Natomiast TU Życie (to właśnie ich
    produkty banki tak dzielnie promują) przeważnie co roku są pod kreską (od kilku
    lat). Pytanie: jak długo będą chciały dokładać do interesu? A może lepiej
    zebrać pieniążki i ogłosić plajtę? Tego nie wie nikt. W razie czarnego
    scenariusza tylko 50% ulokowanej gotówki wróci. Moim zdaniem to jednak duże
    ryzyko.