  • 1. Data: 2004-12-06 12:23:34
    Temat: konto INTELIGO
    Od: "obserwator" <r...@m...pl>

    Witam,

    Czy moglby mi ktos po chlopsku wytlumaczyc jak postepowac z kontem Inteligo
    aby nie placic nic za prowadzenie rachunku? Interesuje mnie dokladnie jak to
    z tym saldem, czy jesli przez caly miesiac na koncie bede mial np 101 zl
    (przez wszystkie dni w m-cu rowno 101zl) czy w tym przypadku po obciazeniu
    rachunku kwota 0,99zl za karte VISA na koniec miesiaca, nie bede dodatkowo
    obciazony kwota za prowadzenie rachunku?

    I kolejna sprawa, dzis otrzymalem przysylke kurierska z umowa, karta itp. Od
    kiedy jest aktywowane konto, i od kiedy musze przestrzegac tego salda aby
    uniknac oplat za prowadzenie r-ku?

    Prosze o wytlumaczenie jezykiem nie-bankowym :)
    Pozdrawiam obs.

  • 2. Data: 2004-12-06 12:24:03
    Temat: Re: konto INTELIGO
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    obserwator <r...@m...pl> wrote:
> [...]
    > tym przypadku po obciazeniu rachunku kwota 0,99zl za karte VISA na
    > koniec miesiaca, nie bede dodatkowo obciazony kwota za prowadzenie

    nie.
    Dla bezpieczenstwa - zaloz sobie subkonto - wplac tam te 100 zl a na
    drugim, gdzie masz podlaczona karte trzymaj kase na karte. Wtedy konto
    bedzie cie kosztowac 99 groszy/miesiac

    > I kolejna sprawa, dzis otrzymalem przysylke kurierska z umowa, karta
    > itp. Od kiedy jest aktywowane konto, i od kiedy musze przestrzegac
    > tego salda aby uniknac oplat za prowadzenie r-ku?

    Jesli dobrze pamietam - od nastepnego miesiaca kalendarzowego. Czyli od
    stycznia.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-06 15:31:25
    Od: Peet <w...@o...pl>

    Taka moja sugestia, weź zadzwoń na infolinię Inteligo a oni ci wszystko
    wytłumaczą.

  • 4. Data: 2004-12-07 12:51:57
    Od: "Mirek" <b...@a...pl>

    > Jesli dobrze pamietam - od nastepnego miesiaca kalendarzowego. Czyli
    od
    > stycznia.

    Niestety nie.
    Ja założyłem konto 2 listopada, oddzwonili do mnie, następnie czekałem
    na przesyłkę która przyjechała 29 listopada - wtedy też wieczorem
    aktywowałem konto, odrazu przelałem ponad 100 zł na to konto.
    Pieniążki doszły 30 listopada, a 1 grudnia pobrali mi 99 gr za karte i
    4,99 za prowadzenie konta za listopad (które tak naprawdę miałem tylko
    1 dzień w tym miesiącu).
    Złożyłem reklamację i czekam - mają w ciągu 5 dni rozpatrzyć.

    A co do sposobu obliczania średniego salda, to na infolinii mi
    powiedziano, ze liczy się to jako suma salda konta na koniec każdego
    dnia i dzieli przez ilość dni w miesiącu.

    --
    Pozdrawiam Mirek

  • 5. Data: 2004-12-07 13:54:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Mirek <b...@a...pl>
    w wiadomości <news:cp498m$prd$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Niestety nie.
    > Ja założyłem konto 2 listopada, oddzwonili do mnie, następnie czekałem
    > na przesyłkę która przyjechała 29 listopada

    I tego dnia *najwcześniej* zawarłeś umowę

> [...]
    > Pieniążki doszły 30 listopada, a 1 grudnia pobrali mi 99 gr za karte i
    > 4,99 za prowadzenie konta za listopad (które tak naprawdę miałem tylko

    Nie za listopad tylko za miesięczny okres -- nie wiedzieć czemu (ale to u
    nich typowe) liczony od daty wniosku (2 listopada), zamiast daty zawarcia
    umowy, -- od 2 grudnia do 1 stycznia

    > Złożyłem reklamację i czekam - mają w ciągu 5 dni rozpatrzyć.

    I bardzo dobrze, ponieważ mogliby pobrać dopiero za okres następny (29
    grudnia -- 28 stycznia) jeśli średnie saldo za okres 29 listopada -- 28
    grudnia byłoby <100PLN

    --
    Inside the AS/400, Mr. Soltis: The reason the AS/400 is the most ++
    successful multi-user business computer ever made is that it meets

  • 6. Data: 2004-12-07 18:14:45
    Od: "obserwator" <r...@m...pl>

    Użytkownik Mirek <b...@a...pl> w artykule
    news:cp498m$prd$1@nemesis.news.tpi.pl napisał...

> [...]
    > 1 dzień w tym miesiącu).
    > Złożyłem reklamację i czekam - mają w ciągu 5 dni rozpatrzyć.

    Dzieki za odpowiedzi.

    Mi na infolinii powiedziano, ze konto jest aktywowane w momencie wykonania
    jakiejkolwiek operacji na koncie. Czyli jesli dokonales wplaty 100zl, to
    uznali to za 1. operacje. Tylko dlaczego pobrali 4,99zl jesli saldo wynosilo
    ponad 100zl?

    Jak widac jest kilka wersji, kazdy mowi co innego i wszystko to jest jak
    maslo maslane.

    Co do salda, powinno byc saldo srednie (suma sald na koniec kazdego dnia w
    m-cu podzielona przez ilosc dni) w wysokosci 100zl. Jesli dzis mamy na
    koniec dnia saldo 0zl, jutro powinnismy miec 200zl. Tak to dziala podobno.

    Pozdrawiam obs.

  • 7. Data: 2004-12-07 21:08:02
    Od: "Boguś" <b...@o...pl>

    > Taka moja sugestia, weź zadzwoń na infolinię Inteligo a oni ci wszystko
    > wytłumaczą.
    Czy opłata za konto jest tylko jedna niezależnie od ilości subkont, Czy saldo
    jest liczone ze wszystkich subkont,??? Pozdrawiam Bogumił

  • 8. Data: 2004-12-07 21:37:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Boguś napisał:

    > Czy opłata za konto jest tylko jedna niezależnie od ilości subkont, Czy saldo
    > jest liczone ze wszystkich subkont,??? Pozdrawiam Bogumił

    Raz a dobrze.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-12-07 22:54:37
    Od: Homer Simpson <z...@g...pl>

    obserwator napisał(a):
> [...]
    > rachunku kwota 0,99zl za karte VISA na koniec miesiaca, nie bede dodatkowo
    > obciazony kwota za prowadzenie rachunku?

    Po pierwsze: dzień wyznaczający okres rozliczeniowy Twojego konta to
    data otwarcia rachunku (kilka dni po potwierdzeniu wniosku
    telefonicznie) - sprawdzasz to wchodząc w 'Dane rachunku' - w moim
    przypadku jest to 19, czyli okres rozliczeniowy konta mam od 20 do 19
    następnego miesiąca. Kiedy otrzymałeś paczkę Twoje konto już od kilku
    dni istniało i pierwsza wpłata powinna rekompensować tych kilka dni. A z
    tym saldem chodzi o to, żeby suma dziennych sald była równa 3100 PLN i
    3000 w miesiącu, który ma 30 dni, chodzi o to saldo, które widzisz na
    historii rachunku, a nie środki dostępne. Co to znaczy? Że jeżeli np. w
    piątek wypłacasz 500 PLNów, to zablokują Ci te środki od razu, ale
    rozliczą po weekendzie, i dzięki temu te pięć stów dalej liczy Ci się od
    śreniego miesięcznego salda.

    > I kolejna sprawa, dzis otrzymalem przysylke kurierska z umowa, karta itp. Od
    > kiedy jest aktywowane konto, i od kiedy musze przestrzegac tego salda aby
    > uniknac oplat za prowadzenie r-ku?

    Od okresu rozliczeniowego, w którym po raz pierwszy wpływa kasa na Twoje
    konto.

  • 10. Data: 2004-12-08 12:42:22
    Od: "obserwator" <r...@m...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    artykule news:cp1j1r$7cj$1@news.onet.pl napisał...

    > Dla bezpieczenstwa - zaloz sobie subkonto - wplac tam te 100 zl a na
    > drugim, gdzie masz podlaczona karte trzymaj kase na karte. Wtedy konto
    > bedzie cie kosztowac 99 groszy/miesiac

    1) Czy przez subkonto rozumiesz wybranie opcji:
    moje rachunki/ otworz rachunek/ wybierz rachunek glowny, itd?

    2) W jaki sposob sie podpina karte VISA do rachunku?
    Chcialbym zrobic tak jak sugerujesz, tzn otworzyc subkonto ale zeby do niego
    nie byla podpieta karta.

    3) Dla pewnosci zapytam, czy niezaleznie od ilosci subkont saldo srednie
    jest liczone TYLKO dla rachunku glownego?

    Pozdrawiam obs. i dzieki za pomoc.