eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja Citi › reklamacja Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Sławomir Staciwa <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacja Citi
    Date: Fri, 8 Mar 2002 11:23:42 +0100
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <1...@6...148.85.198>
    NNTP-Posting-Host: 62.148.85.198
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1015583034 11446 62.148.85.198 (8 Mar 2002 10:23:54
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Mar 2002 10:23:54 +0000 (UTC)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:168927
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Na wstępie prosze o radę i opinie co do opisanej niżej sytuacji, co zrobić.
    Pod koniec grudnia zeszłego roku, dysponent karty dodatkowej Citi wykonał
    transakcje na kwote trochę poniżej 200 zł. Wszystko OK przychodzi wyciąg z
    rachunku i przy sprawdzeniu okazało się, że kasjerka robiąca transakcję
    wydała omyłkowo podpisane potwierdzenie transakcji zamiast czystego czyli
    obciążenie nastąpiło :
    a) na podstwie czystego kwitka
    b) na podstawie kwitka podpisanego przez kogoś w sklepie
    Trochę sie zaniepokoiłem . Zadzwoniłem do Citi i tam powiedzieli, że
    powinienem złożyć reklamacje no to OK reklamację złożyłem via telefon. W
    ciągu 14 dni mieli rozpatrzeć reklamację. Zarządałem pisemnego wyjaśnienia
    jak taka sytuacja mogła zajść. No i co mija 3 miesiąc i kicha dzwoniłem tam
    3 razy za pierwszym razem zwodzili mnie że jeszcze się rozpatruje , za
    drugim, że nie mogli się skontaktować z dysponenetem karty dodatkowej (OK
    numer był domowy - dzwonili pewnie w godzinach pracy) podałem numer na
    komórkę . Po kolejnych tygodniach kontakt nie nastąpił. No i wczoraj
    zadzwoniłem znowu. Pani najpierw dobre 15 minut orientowała się w sytuacji
    (nie wiem kwitów szukała czy co) a potem stwierdziła, że jest szczerze
    zdziwiona że reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona. GDZIEŚ_TAM zapisała
    że klient prosi o przyspieszenie sprawy. Już widzę że popełniłem jeden błąd
    , bez gadania miałem napisać list z reklamacją i za zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru wysłać do Citi , ale cóż może nic straconego.
    Wydaje mi się , poprawcie mnie jeśli się mylę, że jeśli nie została
    reklamacja rozpatrzona w terminie 14 dni to jest uznawana za zasadną ?
    Pytanie : Co dalej z tym robić, czy ktoś się spotkał z podobną sytuacją .

    Pozdrawiam
    Sławek Staciwa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1