  • 1. Data: 2016-04-20 13:27:07
    Temat: rejestrator w citi - ktoś już może skorzystał?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Na stronach Citi jest opisana karta BP payback:

    https://www.online.citibank.pl/formularz/karta_kredy
    towa2/vanilla/

    Czy ktoś dopatrzył się może jakichś haczyków czy też można po wyrobieniu
    1000 pln w ciągu pierwszych 30 dni bezproblemowo zrezygnować z karty i
    zachować rejestrator? Nie widzę też informacji kiedy jest pobierana
    opłata za kartę - może ktoś, kto ma tam konto mógłby powiedzieć: od
    samego początku otrzymania karty w cyklu miesięcznym czy też na
    początku/na końcu każdego roku użytkowania karty?

    JaceK

  • 2. Data: 2016-04-21 16:11:00
    Temat: Re: rejestrator w citi - ktoś już może skorzystał?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaceK" 5717678d$0$25297$c3e8da3$e...@n...astraweb.com

> [...]

    > konto mógłby powiedzieć: od samego początku otrzymania karty w cyklu miesięcznym
    czy też na początku/na końcu każdego roku

    Na wszelki wypadek:

    nioskując online możesz zyskać:
    1. do 3000 punktów PAYBACK - Po pierwszej transakcji kartą otrzymasz punkty
    powitalne
    2. Za każde wydane 5 zł (2 zł na stacjach BP) otrzymasz 1 punkt PAYBACK, a zebrane
    punkty wymieniasz na nagrody.

    Dodatkowo w promocji wideorejestrator MIO Mivue 600 w prezencie!

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=nDyY92kY&cr=gDKj3Y
    2B&s=sfUXbohd <-- 60 pln ode mnie w razie czego

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'