  • 1. Data: 2002-06-15 08:47:50
    Temat: rajfi mnie jednak chce
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Pamietacie o tych pisemkach z maja, zapowiadajacych wypowidzenie umowy
    klientom z martwymi kontami lokacyjnymi w RB ?
    Wczoraj dostalem pisemko infomujace, ze tamten list otrzymalem w
    wyniku pomylki i jego tresc z zadnym razide mnie nie dotoczy. Wyrazaja
    nadzieje na kontynuacje naszej wspolpracy. Podpis a pisemku
    zeskanowany wic to chyba jakas masowka. Tez dostaliscie ?
    Co ciekawe nie wykonalem zadnego ruchu, ciagle moje saldo wynosi u
    nich 0,01 PLN :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-06-15 09:21:17
    Temat: Re: rajfi mnie jednak chce
    Od: "boa" <a...@N...poczta.fm>

> [...]
    > zeskanowany wic to chyba jakas masowka. Tez dostaliscie ?
    > Co ciekawe nie wykonalem zadnego ruchu, ciagle moje saldo wynosi u

    nie ja nie :)
    ale moje saldo to 0,00pln
    wiec widocznie mnie dotyczy hehe :)

    Lukasz Lizak

  • 3. Data: 2002-06-15 11:59:42
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > zeskanowany wic to chyba jakas masowka. Tez dostaliscie ?
    > Co ciekawe nie wykonalem zadnego ruchu, ciagle moje saldo wynosi u

    Tez dostalem, mimo salda 0.00 i barku ruchow od bardzooooo dawna.
    Jako ciekawostka, kiedys przelalem pozostajace 0.17PLN zeby zoszczedzic im
    wysylania wyciagów ale i tak przychodzily.
    Moze jest tak ze najpierw wyslali masowke tylko wg. kryterium aktualnego
    salda a potem zreflektowali sie ze moze warto by oszczedzic klientow ktorzy
    mieli kiedys u nich pare groszy ?

    TomekD

  • 4. Data: 2002-06-15 12:18:24
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 15 Jun 2002 13:59:42 +0200, "Tomek D"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Moze jest tak ze najpierw wyslali masowke tylko wg. kryterium aktualnego
    >salda a potem zreflektowali sie ze moze warto by oszczedzic klientow ktorzy
    >mieli kiedys u nich pare groszy ?

    Akurat moje srednie saldo z calego okres posiadania konta lokacyjnego
    to cos kolo ... 1 grosza. Zalozylem je dawno temu razem z RORem ale
    nigdy nie korzystalem, potem ROR zamknalem a lokacyjny uzylem moze z
    kilka raz do wplat do mBanku.
    Wiec na prawde nie wiem czemu mi tego konta zamknac nie chca :-).

  • 5. Data: 2002-06-15 14:51:58
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > Wczoraj dostalem pisemko infomujace, ze tamten list otrzymalem w
    > wyniku pomylki i jego tresc z zadnym razide mnie nie dotoczy.

    Też dostałem, pomimo że mam 0 od bardzo dawna :)

    Jaco

  • 6. Data: 2002-06-19 11:32:08
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Sat, 15 Jun 2002 10:47:50 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> napisał(-a):

> [...]
    >nadzieje na kontynuacje naszej wspolpracy. Podpis a pisemku
    >zeskanowany wic to chyba jakas masowka. Tez dostaliscie ?

    tak

    Zanim dostałem ten list jednak zdążyłem zamknąć rachunek (a miałem
    "aż" 1,14 :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski