  • 1. Data: 2011-09-14 15:46:04
    Temat: Citi zatrudnia uczniow z podstawowki
    Od: Matt <m...@m...ms>

    Korzystam z darmowej KK Citi World. Ponieważ moje dziecko zaczęło chodzić
    do przedszkola dzwoniłem do Citi i definiowałem przelewy za opłaty
    przedszkolne jako bezpłatne przelewy z karty. Przedwczoraj dzwoniłem
    kolejny raz i dokładałem kolejne przelewy za dodatkowe zajęcia. Operator z
    Citi dodał definicję przelewu z karty i wpisał w tytule: "Przeczkole".
    Screenshot z Citi tutaj:
    http://oi55.tinypic.com/i383u8.jpg

    Nie spodziewam się na jakiejkolwiek infolinii rozmawiać z doktorem
    filozofii, ale jakiś minimalny poziom wiedzy, taki maturalny, powinien być.

    Pozdrawiam,
    Matt

  • 2. Data: 2011-09-14 15:47:38
    Temat: Re: Citi zatrudnia uczniow z podstawowki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/14/2011 10:46 AM, Matt wrote:
> [...]
    >
    > Nie spodziewam się na jakiejkolwiek infolinii rozmawiać z doktorem
    > filozofii, ale jakiś minimalny poziom wiedzy, taki maturalny, powinien być.

    pretensje do giertycha

  • 3. Data: 2011-09-14 15:57:19
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    W dniu 2011-09-14 17:47, witek pisze:

    > pretensje do giertycha

    a co ma piernik to wiatraka ?

  • 4. Data: 2011-09-14 16:12:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/14/2011 10:57 AM, Rafi wrote:

    > a co ma piernik to wiatraka ?

    to jest wlasnie minimalny poziom wiedzy wymagany by zdac mature.

  • 5. Data: 2011-09-14 16:19:45
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-09-14 17:46, Matt pisze:

    > Nie spodziewam się na jakiejkolwiek infolinii rozmawiać z doktorem
    > filozofii, ale jakiś minimalny poziom wiedzy, taki maturalny, powinien być.

    To samo w mBanku. Kiedyś w nazwach krajów do przelewów SWIFT była
    Horwacja. A co do matury, to chyba już nie ma tak że za trzy
    błędy ortograficzne oblewają.

  • 6. Data: 2011-09-14 16:22:08
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    W dniu 2011-09-14 18:12, witek pisze:

    > to jest wlasnie minimalny poziom wiedzy wymagany by zdac mature.

    w podstawówce nie ma matury a Citi podobno zatrudnia ludzi z podstawówki

  • 7. Data: 2011-09-14 16:57:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To samo w mBanku. Kiedyś w nazwach krajów do przelewów SWIFT była
    > Horwacja.

    Eh, że też ja tego mistrzostwa nie widziałem. Zachowały się jakieś screeny?

    >A co do matury, to chyba już nie ma tak że za trzy błędy ortograficzne
    >oblewają.

    Nawet gdyby zaczęli, zaraz 3/4 ciołków miałoby zaświadczenia o
    dysortografii. Ewentualnie okazałoby się to niedopuszczalne w ramach
    regulacji unijnych, byłoby mobbingiem, dyskryminacją lub czymś podobnym.

    Na polu słowotwórstwa, nasze banki nie są takie złe, np. patrz:
    funkcjonalność.

  • 8. Data: 2011-09-14 17:56:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/14/2011 11:19 AM, Bogdan B. wrote:

    > To samo w mBanku. Kiedyś w nazwach krajów do przelewów SWIFT była
    > Horwacja. A co do matury, to chyba już nie ma tak że za trzy
    > błędy ortograficzne oblewają.

    teraz jest ze za trzy poprawe wyrazy zdajesz.

  • 9. Data: 2011-09-14 17:57:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/14/2011 11:22 AM, Rafi wrote:

    > w podstawówce nie ma matury a Citi podobno zatrudnia ludzi z podstawówki

    niemozliwe, bo ludzie w podstawowce jeszcze pisac nie potrafia.

  • 10. Data: 2011-09-14 18:23:58
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-09-14 18:57, MarekZ pisze:
> [...]
    .pl...

    > Eh, że też ja tego mistrzostwa nie widziałem. Zachowały się jakieś screeny?

    Wątpię. A było tego więcej, AFAIK m. in. LICHTENSTEIN i JERSEJ.