  • 1. Data: 2002-03-09 18:55:26
    Temat: rachunek firmowy
    Od: "Krzysztof Stec" <k...@p...pl>

    Zamierzam wkrotce rozpoczac dzialalnosc gospodarcza, najprawdopodobniej jako
    osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza. Bede musial zalozyc
    rachunek firmowy w jakims banku. I tu pojawia sie problem bo banki sa
    pazerne wobec malych firm i zdzieraja wysoka prowizje od wplat, co mi bedzie
    pochlaniac czesc ewentualnych zyskow. Zastanawiam sie nad takim
    rozwiazaniem: zalozyc zwykly ROR i rachunek firmowy. Wplacalbym utarg na ROR
    bez prowizji jako wplata wlasna, a potem przelewalbym te pieniadze (tez bez
    prowizji) na rachunek firmowy. Juz z rachunku firmowego rozliczalbym sie z
    kontrachentami. Czy ktos mi moze odpowiedziec czy takim postepowaniem nie
    zlamie przypadkiem prawa? Jakie konsekwencje moge poniesc?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-03-09 21:47:51
    Temat: Re: rachunek firmowy
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>