  • 1. Data: 2002-03-09 13:11:42
    Temat: INTERNET BANKING
    Od: "Maciek" <m...@i...pl>

    Biore sie do pisania pracy licencjackiej na temat bankowosci internetowej.
    Zebralem juz dosc duzo materialow. Mam jednak prosbe, jezeli ktosc z Was
    posiada moze jakies materialy chcetnie skozystal bym z pomocy. Dzieki

    Pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2002-03-11 07:31:18
    Temat: Re: INTERNET BANKING
    Od: "Sylwia Osinska" <k...@s...giga.pl>

    chetnie sie dolacze do tej prosby
    bo rowniez pisze prace licencjacka na ten temat

    pozdrawiam
    Sylwia

  • 3. Data: 2002-03-12 08:30:25
    Od: "Wojciech Florczyk" <w...@M...net>

    > chetnie sie dolacze do tej prosby
    > bo rowniez pisze prace licencjacka na ten temat

    to zdaje sie ze tak nie mozna... temat musi byc oryginalny :-)

    WF

  • 4. Data: 2002-03-12 10:59:56
    Od: "kamila" <k...@s...goo.pl>

    no to ja na usprawiedliwienie powiem ze moj temat ma inny tytul a poniewaz
    jest jedyny w swoim rodzaju to nie powiem jak brzmi

    mala

    Użytkownik "Wojciech Florczyk" <w...@M...net> napisał w
    wiadomości news:a6kebv$fp7$1@news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-03-12 11:20:32
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Florczyk" <w...@M...net> napisał w
    wiadomości news:a6kebv$fp7$1@news.tpi.pl...

    > to zdaje sie ze tak nie mozna... temat musi byc oryginalny :-)

    Dopiero przy rozprawie doktorskiej zwraca się szczególną uwagę na
    oryginalność :-).

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 6. Data: 2002-03-13 08:12:08
    Od: "kamila" <k...@s...goo.pl>

    wiec sa juz 2 zdania (dodam ze kazde inne)
    wiec przydaloby sie trzecie, ktore przychyli sie do jednego
    i bedzie przewaga

    mała

  • 7. Data: 2002-03-13 08:40:53
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamila" <k...@s...goo.pl> napisał w wiadomości
    > wiec sa juz 2 zdania (dodam ze kazde inne)
    > wiec przydaloby sie trzecie, ktore przychyli sie do jednego
    > i bedzie przewaga

    Z formalnego punktu widzenia masz rację. Ja twierdziłem z ;-).
    Kto by sprawdzał oryginalność w takiej masie prac.
    Są prace o różnych tematach z (prawie) identyczną teścią :-).
    Dla janości nie popieram klonowania prac.

    No i masz trzecie zdanie. Kończmy, bo nie na temat!.

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 8. Data: 2002-04-17 05:32:30
    Od: l/e/h <l...@...pl>

    "Wojciech Florczyk" <w...@M...net> skribis:

    >to zdaje sie ze tak nie mozna... temat musi byc oryginalny :-)

    Zabrakloby oryginalnych...

    Pozdrawiam, Leh
    --
    1942 - niemiecka okupacja, zydzi w gettach i obozach
    2002 - zydowska okupacja, palestynczycy w gettach i obozach