  • Data: 2002-01-06 22:16:22
    Temat: rachunek bieżący dla stowarzyszeń
    Od: "Gawel\\" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W jakim banku wybrać rachunek bieżący dla Stowarzyszenia?
    Interesujące są dla mnie wszystkie informacje dotyczące opłat za
    prowadzenie rachunku, rozległości oddziałów, w których można z ramienia
    Stowarzyszenia podjąć pieniądze, możliwości otrzymania aktualnego salda na
    koncie także szybkimi metodami, i w końcu oprocentowania, które wszędzie,
    jak mi się skromnie wydaje ->0.
    Napisałem już do ponad tuzina największych banków i otrzymałem dwie
    odpowiedzi, do tego ogólnikowe, co też jakoś mnie nie zachęca do drążenia
    tematu drogą mailowną, więc zdaję się na Grupę.

    Z góry dziękuję za fachowe opinie i wszelką pomoc w rozeznaniu,

    --
    <IX//YC><
    Gaweł Mikołajczyk mailto: G...@e...pw.edu.pl