  • 1. Data: 2003-02-12 16:25:02
    Temat: Wyniki Fortis Banku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Fortis Bank Polska zgodnie z zapowiedziami ubiegły rok zamknął zyskiem
    netto w wysokości 31,9 mln zł - wynika z opublikowanego przez bank
    raportu za cztery kwartały 2002 r.
    Jest to wynik prawie trzykrotnie lepszy od tego z końca 2001 r., kiedy
    to bank zarobił 10,5 mln zł. Równocześnie Fortis odnotował 4 proc.
    spadek kosztów działania w porównaniu z 2001 r.

    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1896

    P.S. A porownajcie to z takim Lukas bankiem
    Czytalem w BW, ze sam Fortis moze niedluga stac sie obiektem przejec..
    Niby zaprzeczaja, ale...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-24 12:32:05
    Temat: Re: Wyniki Fortis Banku
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > P.S. A porownajcie to z takim Lukas bankiem
    > Czytalem w BW, ze sam Fortis moze niedluga stac sie obiektem przejec..

    Tu cię mam malutki - sam wychwalałeś wyniki Fortisa :)))))))))

  • 3. Data: 2003-02-24 12:45:24
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tu cię mam malutki - sam wychwalałeś wyniki Fortisa :)))))))))
    >
    > --
    Ze względu na wielkość tego banku (suma bilansowa, łączne depozyty i kredyty)
    ten poziom zysku jest godny uwagi. Jednak uważam, że los wszystkich małych
    banków - z małymi wyjątkami - jest praktycznie przesądzony (może oprócz banków
    spółdzielczych) Tensor1.

  • 4. Data: 2003-02-24 12:58:05
    Od: Michal Macierzynski - Amra <m...@s...waw.pl>

    > Tu cię mam malutki - sam wychwalałeś wyniki Fortisa :)))))))))

    Relatywizm.W porownaniu z duzymi bankami - dobry wynik, ale jak
    sie okazuje sa lepsze. Poza tym czy to nie w wyniku slabych
    wynikow nastapily male roszady personalne?
    Dobre wyniki = mozliwosc rozwoju - Fortis jakos dynamicznie to
    ostatnio nie rozwija sie (niestety).

    Co wiecej jego oferta jest coraz mniej konkurencyjna -tylko
    dlatego, ze inne banki szybko poszerzaja swoja.

    Wydaje mi sie, ze dzialajac taka strategia (nikt cie nie zmusza,
    mozesz isc do innego banku), za dlugo nie pociagna...