  • 1. Data: 2005-08-08 08:58:11
    Temat: Kredytbank - Bank dla Przedsiębiorców hahahahahah
    Od: "Navi" <p...@y...com>

    Strona ładuje sie 3 minuty
    KB24 w "najgorętsze" dni (15, 15, 25 każdego miesiąca) nie da się używać
    Konsultanci i pracownicy oddziału na pytanie o akredytywę "back to back"
    odpowiedają " to ja do pana oddzwonię"

    I najlepsze:
    KURSY NA STRONIE BANKU WALUT W DNIU DZISIEJSZYM (8 SIERPNIA 2005): TABELA Z
    2 SIERPNIA. PÓŹNIEJSZYCH DANYCH - BRAK.

    Ktoś tam chyba na urlop poszedł ROTFL

    Masakra....

    Navi

  • 2. Data: 2005-08-09 17:17:04
    Od: "jonasz" <d...@n...mail.me>

    Użytkownik "Navi" <p...@y...com> napisał:

    > Konsultanci i pracownicy oddziału na pytanie o akredytywę "back to back"
    > odpowiedają " to ja do pana oddzwonię"

    Nie wiem czy jakis bank w Polsce oferuje akredytywy back-to-back, ale jesli
    to ty jestes beneficjentem akredytywy i chcesz na tej podstawie uzyskac
    finansowanie, to popytaj raczej o dyskonto akredytywy (raczej standardowa
    usluga).