  • 1. Data: 2004-10-18 21:06:29
    Temat: przelew z Niemiec- prowizja 60%!
    Od: "FotoGalerie.pl" <k...@f...pl>

    witajcie,

    na konto w mBank został dokonany w Niemczech przelew w wysokości 12EUR.

    na konto w mBanku wpadło lekko ponad 4EUR. Wpłacającym był BZWBK -
    pośrednik.

    ******* 8 EUR zostało pobranych jako prowizja. *******

    Czy ktoś spotkał się kiedyś z tak wysoką prowizją?

    --

    BookService team.
    Dział techniczny

  • 2. Data: 2004-10-18 21:17:19
    Temat: Re: przelew z Niemiec- prowizja 60%!
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/18/2004 11:06 PM, Użytkownik FotoGalerie.pl napisał :

> [...]
    > pośrednik.
    >
    > ******* 8 EUR zostało pobranych jako prowizja. *******
    >
    > Czy ktoś spotkał się kiedyś z tak wysoką prowizją?

    Niektóre opłaty są określone kwotowo a nie procentowo. Przy przelewach
    międzynarodowych wysyłanie tak niewielkich sum jest nieporozumieniem.

    --
    Polityka to wielka sztuka. Trzeba ludzi przekonać, że muszą płacić za
    to, że się ich okrada

  • 3. Data: 2004-10-18 21:19:15
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cl1bjn$2eg$1@achot.icm.edu.pl>, k...@f...pl
    says...
> [...]
    > pośrednik.
    >
    > ******* 8 EUR zostało pobranych jako prowizja. *******
    >
    > Czy ktoś spotkał się kiedyś z tak wysoką prowizją?

    Dopoki Polks anie przystapi do systemu STEP 2 (chyba uwarunkowane
    uruchomieniem EORO-ELIXIR'u) to takie oplaty sa normalnosci (NIESTETY!)

    Polska ma czas do przystapienia do STEP2 do konca br. O ile sie nie myle
    to EUO-Elixir ma byc uruchomiony w listopadzie

    AP

  • 4. Data: 2004-10-18 21:21:04
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    Użytkownik "FotoGalerie.pl" <k...@f...pl> napisał w wiadomości
    > witajcie,
    witaj

    > ******* 8 EUR zostało pobranych jako prowizja. *******
    >
    > Czy ktoś spotkał się kiedyś z tak wysoką prowizją?

    tak
    ONI tyle biorą - to jest ICH minimum

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-10-19 04:40:39
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > pośrednik.
    >
    > ******* 8 EUR zostało pobranych jako prowizja. *******
    >
    > Czy ktoś spotkał się kiedyś z tak wysoką prowizją?

    To jest bardzo niska prowizja :) Na ogół, o ile nadający nie chce zaplacic prowizji
    banku zagranicznego - w tym przypadku polskiego, prowizje takie sa na poziomie ok 10
    - 20 i wiecej dolarów. W tym przypadku wzieli 8, zeby nie było, że musisz dopłacać.
    Przy takich przelewach trzeba myslec, bo przelew międzynarodowy jest kompletnie bez
    sensu przy takiej kwocie.

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-10-19 08:20:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    FotoGalerie.pl wrote:
> [...]
    > pośrednik.
    >
    > ******* 8 EUR zostało pobranych jako prowizja. *******
    >
    > Czy ktoś spotkał się kiedyś z tak wysoką prowizją?

    jak zrobilli millenet to przeslalem 10 EURO z Millennium do Fortisa i zaplacilem
    ponad 160 zl prowizji - tak cos na oko ze 300% prowizji :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-10-19 13:46:40
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "AP" news:MPG.1bddef5980811af69897fc@news.dallas.sbcgloba
    l.net
    > Dopoki Polks anie przystapi do systemu STEP 2 (chyba uwarunkowane
    > uruchomieniem EORO-ELIXIR'u) to takie oplaty sa normalnosci (NIESTETY!)

    Jestem zielony w tych kwestiach... :( Czy ktoś z was mógł by mi powiedzieć
    na czym polega ten cały "EORO - ELIXIR"?

    > Polska ma czas do przystapienia do STEP2 do konca br. O ile sie nie myle
    > to EUO-Elixir ma byc uruchomiony w listopadzie

    A jaka jest szansa, że przystąpi?

  • 8. Data: 2004-10-19 17:51:31
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <c...@a...krakow>, p...@t...pl says...
    > "AP" news:MPG.1bddef5980811af69897fc@news.dallas.sbcgloba
    l.net

    > Jestem zielony w tych kwestiach... :( Czy ktoś z was mógł by mi powiedzieć
    > na czym polega ten cały "EORO - ELIXIR"?

    literowka.... mowilem o Euro-Elixirze. System do rozliczen
    miedzybankowych pomiedzy polskimi bankami w Euro (teraz jakbys chcial
    wyslac EURO z jednego banku do drugiego pieniadze musialby wedrowac
    przez zagraniczny bank posrednik). Po uruchomieniu tego systemu NBP
    stanie sie bramka do przesylania EURO w ramach rozliczen w systemie
    STEP2 (system rozliczen krajow Europejskich)

    > A jaka jest szansa, że przystąpi?

    Hmm... o ile sie nie myle to Polska ma obowiazek przystapienia do STEP2
    do konca roku. Z tego co czytalem to prace sa dosyc daleko zaawansowane,
    wiec chyba jest dosyc duza szansa, ze tak sie stanie do konca roku

    AP

  • 9. Data: 2004-10-19 17:59:32
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

> [...]
    >
    > Jestem zielony w tych kwestiach... :( Czy ktoś z was mógł by mi powiedzieć
    > na czym polega ten cały "EORO - ELIXIR"?

    No to juz troch odszczekuje co powiedzialem o listopadzie.

    Termin produkcyjnmego uruchomienia Euro_Elixir

    dla rozliczen krajowych: 07 Luty 2005
    dla rozliczen zagranicznych: 07 marca 2005 (08 marca 2005 - pierwszy
    dzien rozrachunkowy)

    AP

  • 10. Data: 2004-10-19 18:33:17
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 17:59:32 +0000, AP napisal/a:

    > Termin produkcyjnmego uruchomienia Euro_Elixir
    >
    > dla rozliczen krajowych: 07 Luty 2005
    luty? ee to nic z tego nie bedzie ;)

    --
    KrzysiekL