  • 1. Data: 2002-04-23 19:31:48
    Temat: potwierdzenia przelewow w multibanku
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    jak wygladaja w multibanku potwierdzenia przelewow wykonywane
    przez internet? taka kicha jak w mbanku, czy cos jak w inteligo?
    (moze jakis zrzucik?)
    czy jak sie zamowi pisemne potwierdzenie, to przybijaja pieczatke?

  • 2. Data: 2002-04-23 21:29:41
    Temat: Re: potwierdzenia przelewow w multibanku
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Jak sobie zamowisz papierkowe potwierdzenie wykonania przelewu to owszem
    przysla Ci takowe, z ladniusia pieczatka i stempelkiem pracownika.
    Zainkasuja sobie za to 5 zloty i wszyscy beda happy.
    Mnie nie ale moze komus innemu udalo sie wydrukowac takowe potwierdzenie
    prosto z ich strony internetowej?

    --
    Konrad

    ICQ 140637179
    GG 3030700

    The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is
    intended
    for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the
    information
    or copying of this message is prohibited. If you are not the addressee,
    please
    notify the sender immediately by return e-mail and delete this message.
    Thank you.

  • 3. Data: 2002-04-23 21:50:05
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Reaktorek" <r...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > please
    > notify the sender immediately by return e-mail and delete this message.

    Nadawcę zanotowałem, ale zastanawiam się czy coś mi faktycznie grozi jeśli
    nie skasuję tego postu?
    ;)

    --
    Pozdrowienia